Gjest RBO Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Her jeg bor har det ikke falt en eneste regndråpe på mer enn fire uker. Nå klager jeg på varmen. Hadde det vært kaldt, ja da hadde jeg deltatt i klagekoret da også. Vi mennesker blir visst aldri fornøyde. Men, akk, det er ikke behagelig med den varmen vi har på Østlandet i dag. Alt med måte, liksom. Enig? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 ikke en dråpe på østlandet? Det har vært noen byger, men veldig lokale, så de har kanskje ikke vært innom deg? Varmen digger jeg, men jeg hater veps! 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Bor på østlandet jeg også, og har i de siste ukene av og til følt at det har blitt vel varmt, eller rettere sagt, det er varmen og at det samtidig er klamt og/eller trykkende i lufta som gjør det tungt å holde ut med. Men nå spruter regnet ned, og det tordner her, endelig! Bra å få lettet litt på trykket! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Bor på østlandet jeg også, og har i de siste ukene av og til følt at det har blitt vel varmt, eller rettere sagt, det er varmen og at det samtidig er klamt og/eller trykkende i lufta som gjør det tungt å holde ut med. Men nå spruter regnet ned, og det tordner her, endelig! Bra å få lettet litt på trykket! Her har det vært lummert av-og-på i ukesvis. Venter på regn nå så det blir friskere luft. *klam* 0 Siter
Gjest solinordnå Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Ja,ja. Vær glad du ikke bor i nord-norge du...her har vi hatt den jævligste sommeren på ti år! Ikke nå da, for nå har vi ENDELIG fått fint vær her også. Har jammen regna hele sommeren, utenom nå! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg synes temperaturen er perfekt. Skulle ønske det var sånn hele året. 0 Siter
Gjest Sol-65 Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Enig! Jeg går og drømmer om regn,skal bli deilig.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg synes det er deilig og skulle gjerne hatt slikt vær ti mnd i året og så kunne det vært snøløs vinter i to mnd. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har funnet ut at det beste med sommeren er det å vente på den. Plutselig er den der, det blir alt for varmt og så...plutselig borte og 8-9 mnd til neste gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.