Gå til innhold

Hvor lenge.......?

Gjest horribel ektemake

Anbefalte innlegg

Gjest horribel ektemake
Skrevet

Hvor lenge var dere kjærester og samboere før ekteskapet og hvor lenge var dere gift?

Videoannonse
Annonse
Mista nikket
Skrevet

Var kjærester i 3mnd før forlovelse. Fra vi traff hverandre og til vi flyttet sammen, ca 9 mnd, giftet oss etter ca 4 år og har nå vært gift i 31 år. Vi var veldig tidlig ute med å flytte sammen og hadde problemer med å få leilighet på grunn av det. Forldrene våre protesterte og syntes det var flaut at vi bodde sammen uten å være gift.

Gjest a survivor
Skrevet

Var kjærester i 3mnd før forlovelse. Fra vi traff hverandre og til vi flyttet sammen, ca 9 mnd, giftet oss etter ca 4 år og har nå vært gift i 31 år. Vi var veldig tidlig ute med å flytte sammen og hadde problemer med å få leilighet på grunn av det. Forldrene våre protesterte og syntes det var flaut at vi bodde sammen uten å være gift.

Takk for en hyggelig samværsrapport i disse tider.

Gjest a survivor
Skrevet

Ble glad av å lese det jeg.

kakki1365380609
Skrevet

Vi var kjærester i ett år før vi flyttet sammen. Giftet oss etter to år og fikk et barn ett år etter det igjen. Er nå gift på niende året :o)

Mista nikket
Skrevet

Bare hyggelig :-)Svarte jo egentlig bare på spørsmålene. Lurte fælt på om jeg skulle trykke på send eller la være etter jeg hadde skrevet det.

Mista nikket
Skrevet

Ble glad av å lese det jeg.

Da har jeg gjort noe bra i dag da. Håper gleden sitter en stund :-)

Gjest a survivor
Skrevet

Da har jeg gjort noe bra i dag da. Håper gleden sitter en stund :-)

Ja, det har du. Og nå ble jeg minnet på den igjen. Den sitter ikke lenge, men virkningen den gjør, varer... og gjør livet litt bedre enn det ellers ville vært...

Så tusen takk for at du postet det....

Skrevet

Vi ble sammen i 1994, ble forlovet i 1998, gift i 1999 og er fortsatt gift!

Skrevet

Vi ble sammen i 1994, ble forlovet i 1998, gift i 1999 og er fortsatt gift!

Å ja, vi flyttet sammen i 1996.

Skrevet

Det hele startet med at vi ble "bestevenner" kjente hverandre i ca 5 år før vi ble kjærester, det var i -95 giftet oss i -97 og er sammen enda, med unntak av en peiode hvor vi var separert. :)

Skrevet

Var sammen 9 mnd før vi flyttet sammen. Forlovet etter 1 år.. gift etter 2 år sammen. Og har i neste uke 10 års bryllupsdag :)

Skrevet

Vi var kjærester i 5 år før vi giftet oss (samboere i 3 dager*s*), var gift i 12 år - før vi ble skilt.

Skrevet

Var sammen i 4 år før vi giftet oss og har nå vært gift i 9 år.

Gjest prust
Skrevet

Da vi ble sammen, bodde vi på internat, med en gutteetasje og en jenteetasje. Vi sneik oss ofte opp/ned til hverandre det året. De to neste årene var vi vel nesten samboere.

Giftet oss da vi hadde vært sammen i nesten tre år. Har vært gift i 12 år og satser på at det holder til vi blir sånn rundt 90 år :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...