Gå til innhold

Andre som har problem med nokia 6280??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte telefonen i slutten av juni etter å ha lest bare postitive tester om den, men etter bare to uker svartnet den bare. var inne til reparasjon, og dagen etter var det like gale selv om de visstnok hadde siste versjon av software. No er den inne til reparasjon igjen, og har fått beskjed at jeg skal få ny telefon men det kan ta laang tid..... Kjekt med ny telefon, men å vente lenge liker jeg ikke. Nå har jeg hørt at det er kun de med tele 2 og telenor abb som har problem. Er det andre der ute med samme problem? Noen som har fått ny telefon med telenor abb som virker uten problem??

Videoannonse
Annonse
Gjest funker
Skrevet

Min 6280 funker som den skal. Har sense-abonnement.

Skrevet

Har ikke 6280 men 6230i og den hadde jeg problemer med. Men etter å ha skiftet Software, så har den oppført seg pent.

Kjenner en som hadde 6280 og som hadde problemer. Men han hadde forsikring, og ble anbefalt av selger å si at han hadde ødelagt den selv, og fikk da ny mot en liten egenandel. Da slapp han og vente.

Snorkfrøken
Skrevet

Har hatt min inne til SW oppdatering og den har oppført seg siden. Håper det ikke blir noe mer tull.

Gjest funker
Skrevet

Har hatt min inne til SW oppdatering og den har oppført seg siden. Håper det ikke blir noe mer tull.

Hvilken forskjell utgjorde den SW-oppdateringen?

Jeg irriterer meg litt over små feil, som for eks. at nye ord ikke blir lagt til i ordlista. Men ellers godt fornøyd! :)

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg irriterer meg litt over små feil, som for eks. at nye ord ikke blir lagt til i ordlista. Men ellers godt fornøyd! :)

Hele skjermen ramlet ut og slo seg på helt av seg selv... Kom ikke inn på menyene så den var helt skrudd. Den ordbokfunksjonen bruker jeg ikke så den har jeg ikke peiling på. Men du merker det fort om den trenger softwareoppdattering.

Snorkfrøken
Skrevet

Var for rask å svare deg vistnok.. Har hatt tlf i 2 uker etter oppdattering, og nå fjusker den igjen!!!!

Er passelig irritert nå og angrer på valget av mobil..selv om jeg egentli liker den da...

Gjest funker
Skrevet

Var for rask å svare deg vistnok.. Har hatt tlf i 2 uker etter oppdattering, og nå fjusker den igjen!!!!

Er passelig irritert nå og angrer på valget av mobil..selv om jeg egentli liker den da...

Så kjedelig, da!

Min er heldigvis av den mer veloppdragne sorten. ;-) Dog har det hendt at mp3-spilleren har slått seg av uten forvarsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...