Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg kom hjem fra ferie i Hellas for et par uker siden. De siste dagene der borte begynte jeg å få løs mage, måtte løpe på do en kort stund etter å ha konsumet noe mat. Dette har vedvart siden. Avføringen er ikke rennende men løs og klumpete. Jeg er nå gravid i 7 uke og lurer på om dette kan være skadelig for fosteret? Også litt usikker på om den løse magen har noe med ferien å gjøre eller om det kanskje kan være normalt når en er gravid? Føler at jeg tok hensyn i matveien i Hellas. Kjempe takknemmelig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240034-l%C3%B8s-mage-og-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Fikk du i deg nok vann i ferien? Det er helt vanlig å ha diare/ i stor eller liten grad under ferie. Mest sannsynlig er det vesketapet som gjør det, er det varmt skal en visstnok drikke dobbelt så mye som ellers, og alle søte drikker må "skylles ned" med dobbelt så mye vann.

Det skader ikke fosteret om du har diare, bare husk å drikke. er selv i uke 28 nå. Har slitt med diare hele juli pga heten her. Det er helt normalt sies det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...