Åsemor Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer! Inviterer du DOL-folket på restegilde? Vi hadde selvsagt beregnet så bra at det nesten ikke ble gjester, men akkurat sånn at noen fikk med seg litt hjem. Men DU kan selvsagt komme, så lenge du lover å ikke ta med deg ALLE dolerne. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Vi hadde selvsagt beregnet så bra at det nesten ikke ble gjester, men akkurat sånn at noen fikk med seg litt hjem. Men DU kan selvsagt komme, så lenge du lover å ikke ta med deg ALLE dolerne. Så det nesten ikke ble gjester? Hørtes ut som et koselig bryllyp. ;-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Vi hadde selvsagt beregnet så bra at det nesten ikke ble gjester, men akkurat sånn at noen fikk med seg litt hjem. Men DU kan selvsagt komme, så lenge du lover å ikke ta med deg ALLE dolerne. Jippi! Jeg skal ikke ta med meg alle DOL'erne, jeg skal begrense meg til 10-12 stykker 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer hjerteligst!!! Det er noe helt spesielt å gifte seg. Man får en dag der så utrolig mye fantastisk skjer. Og så plutselig så er dagen over. Og så ser man at lite egentlig har endret seg, man bare føler seg litt spesiell på en utrolig god måte! Det er straks 7 år siden mitt bryllup, og fremdeles kan jeg ta frem den gode følelsen jeg hadde. Kos dere!!! Skal dere på bryllupsreise forresten? Nei, vi skal ikke på bryllupsreise. Dette har vært et lavbudsjettbryllup og alle unødvendige kostnader er fjernet. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Var det Kurt Nilsen eller Espen Høiby du giftet deg med? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 I går? Hvem sa det ikke ville vare? Gratulerer med brudgommen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Så det nesten ikke ble gjester? Hørtes ut som et koselig bryllyp. ;-) Litt ør i dag... Sånn at det nesten ikke ble RESTER er selvsagt riktig. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Var det Kurt Nilsen eller Espen Høiby du giftet deg med? :-) Sven O selvsagt. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Sven O selvsagt. Du har en .. hmmmm.... særegen? smak når det gjelder menn..... gratulerer uansett. Fine tenner har han jo da... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nei, vi skal ikke på bryllupsreise. Dette har vært et lavbudsjettbryllup og alle unødvendige kostnader er fjernet. Men det er jo helt flott!!! Vi hadde heller ingen bryllupsreise. Budsjettet vårt tillot heller ikke det. Hører om flere som tar opp lån for å dra på bryllupsreise. Det synes jeg er dumt. Da starter man samlivet med forholdsvis stort forbrukslån som er så utrolig dyre å betjene. Nei, da er det bedre å spare og ta bryllupsreisa når man har råd til det, ja!!! 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer. Håper dere får mange gode år. Vh 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Men det er jo helt flott!!! Vi hadde heller ingen bryllupsreise. Budsjettet vårt tillot heller ikke det. Hører om flere som tar opp lån for å dra på bryllupsreise. Det synes jeg er dumt. Da starter man samlivet med forholdsvis stort forbrukslån som er så utrolig dyre å betjene. Nei, da er det bedre å spare og ta bryllupsreisa når man har råd til det, ja!!! Hva er egentlig poenget med bryllupsreise? Det har jeg aldri skjønt. 0 Siter
Gjest lurer på det i dag Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nei, vi skal ikke på bryllupsreise. Dette har vært et lavbudsjettbryllup og alle unødvendige kostnader er fjernet. Måtte dere betale noe for uteområdet dere var på eller var dere på privat eiendom? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Måtte dere betale noe for uteområdet dere var på eller var dere på privat eiendom? Hmm... det uteområdet som vi var på hører til lokalet, så det disponerte vi fritt. Hadde et par andre alternativer, og da var vel planen å bare få tillatelse fra kommunen, har aldri tenkt på at det skulle koste noe. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hva er egentlig poenget med bryllupsreise? Det har jeg aldri skjønt. En herlig og avslappende start på samlivet/ekteskapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.