Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En herlig og avslappende start på samlivet/ekteskapet.

Jo da, men bryllupet pleier vel ikke være en start på samlivet for folk? De fleste har jo vært samboere i flere år før de gifter seg.

Det er selvsagt alltid hyggelig med en ferie, men jeg forstår ikke hvorfor det forventes at den skal legges til rett etter bryllupet.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

8

• jubalong70

3

• Ugga Bugga

3

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer så mye!! Etter dagen vår forrige helg er jeg nå av den formening at man burde holdt bryllupsfest én gang i året. Minst.

Uken etter at den årlige Lottomillionen tikket inn, f. eks.

Det ER litt sørgelig at man bare får oppleve en sånn fantastisk dag én gang :o)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Etter dagen vår forrige helg er jeg nå av den formening at man burde holdt bryllupsfest én gang i året. Minst.

Hehe...

Fest med fri alkohol tar iallefall av, har vi fått bevist. ;)

Skrevet

Gratulerer til deg og gemalen:-)

Riktig så flotte var dere, nydelig kjole og lekker bukett....med slips som sto i stil...;-)

Skrevet

Hehe, det sa Mrs Fawlty også, til en hotellgjest i en episode av "Hotell i særklasse". "Twice can be arranged" skjøt gubben inn.

Skrevet

Gratulerer til deg og gemalen:-)

Riktig så flotte var dere, nydelig kjole og lekker bukett....med slips som sto i stil...;-)

Takk takk. Har enda ikke sett bildet i avisa, så jeg får vel ta meg en tur på butikken.

Skrevet

Jo da, men bryllupet pleier vel ikke være en start på samlivet for folk? De fleste har jo vært samboere i flere år før de gifter seg.

Det er selvsagt alltid hyggelig med en ferie, men jeg forstår ikke hvorfor det forventes at den skal legges til rett etter bryllupet.

Vi giftet oss 6. august for 12 år siden. Hadde restespising på søndagen ved sjøen og inviterte de av gjestene som hadde lyst til å komme. Om kvelden kjørte vi til Østlandet og mandag klokka 8 var det oppmøte til sommerkurs neste siste år av studiene :-( Så det var PANG-start etter bruøøupet for vår del.

Vi hadde en ukes telttur i Sverige året etter. Hadde vel hele tiden tenkt at vi skulle ha en "ordentlig" bryllupsferie - men det ble aldri....

Og jeg som syntes at mine foreldre var SÅÅÅÅ kjipe som "bare" tok en ukestur på fjellet rett etter sitt bryllup!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...