Gjest Kakkaaa Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg skal begynne å studere på universitetet nå, og skal derfor ha meg en bærbar pc. Jeg lurte på om det er noen som har noe bra å anbefale. Noen som vet om noen gode tilbud for studenter? På forhånd takk 0 Siter
keinstein Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Ikke kjøp de billigste. Jeg har hatt flere nye slike innen rekkevidde, og det er mye tregt og dårlig. Sleng på et par tre fire tusen og 512 MB minne. De er store og dyre, men mye bedre. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 De fleste skolen har egne studenttilbud på PC'er. De er billigere pga av rabattordninger, men kvaliteten er god (er jo kjente merker men garanti osv) og så slipper du å bruke penger på masse unødvendig dritt. Den garantiordningen er også gull verdt. I stedet for å vente på en treeeg og uhøflig forandler, er det skolen som står ansvarlig - og de pleier som regel å få ut finger'n litt kjappere. I tillegg har man jo litt bedre forhold til de. Sjekke nettsidene til skolen, eller ring å hør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.