sankt Timmy Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg er 15 år og ja jeg vil ha regulering, det kommer kansje som et sjokk at en 15 åring vil det men men,Poenget mitt her er at jeg har et litt større overbitt enn det man vil se på som normalt, og ikke nok med det, jeg har mellomrom mellom de fleste for tennene oppe i kjeven.Jeg har snakket med foreldrene mine og sagt at dette er noe som plager meg, men de nekter plent at jeg skal få meg regulering. jeg har fått komentarer O.l for tennene mine, å nå gir jeg snart opp, dere er mitt siste håp.Jeg går i 9 klasse, begynner i 10'nde etter sommeren, vil helst ha skaffet meg regulering i begynnelsen av 10 slik at jeg kan bli ferdig med det så fort som mulig.Poenget mitt er, Jeg vil ha regulering, og foreldrene nekter å gå med på det selvom jeg sier jeg plages av det!Finnes det noen måte jeg kan få gått til en tannlege og få tatt regulering selv? Kan jeg få søke en eller annen sted for og få reguleringen betalt?Jeg har vært hos tannleger før, å de har sagt at tennene mine vil vokse på plass,Men jeg har en liten misstanke om at de jeg har vært hos har vært studenter som egentlig ikke har mer peilig på munnen enn de har om ræva.Jeg vil helst få gjort dette så fort som mulig.Kan du gi meg et råd eller tips som kan hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240052-plages-av-mellomrom-og-overbitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det kan ganske enkelt tenkes at de har hatt rett og at tennene dine kommer til å vokse seg til... MEN du kan jo forsøke trygdekkontoret? Aner ikke hvilke rettigheter du har der, om du i det hele tatt har noen. Om ikke må du nok vente til du er 18 til du fr gjort noe med det om ikke foreldrene dine hjelper deg med dette problemet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240052-plages-av-mellomrom-og-overbitt/#findComment-1874959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.