Gå til innhold

Kulturell homohets, tida skrus tilbake noen tiår med disse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

31

• Prozak

23

• red

22

• Osiris

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Visste ikke at du var homofil.

Det visste ikke jeg heller.

:-)

Hvordan kan noen mislike en lekker homsestek? Kan ikke de homofobe bare gi etter for sin legning, i stedet for hat. Det hjertet begjærer renner munnen over av. De blir sikkert irritert av å få ståpikk av en manns lekre rompe?

Skrevet

Det morsomme er at de kaller det en "kulturkonflikt", når folk med en middelaldersk kultur kommer til en moderne kultur, og ikke takler denne. Som om det var to likeverdige sider her, og uenigheten er kulturell.

".........................................."

Skrevet

På tide du kom ut av skapet!

Koselig, er det ikke? Det er litt søtt at du er opptatt av akkurat det. Hvor var det du bodde sa du? Holder du vin, så holder jeg resten!

Skrevet

Det morsomme er at de kaller det en "kulturkonflikt", når folk med en middelaldersk kultur kommer til en moderne kultur, og ikke takler denne. Som om det var to likeverdige sider her, og uenigheten er kulturell.

Kanskje de mener de skulle møtes på halvveien i konflikten?

Hvis homsene forsvinner, så skal de holde opp å slå dem? Det blir sikkert bra.

Stakkars de arme homsene de har blant seg.

Skrevet

Kanskje de mener de skulle møtes på halvveien i konflikten?

Hvis homsene forsvinner, så skal de holde opp å slå dem? Det blir sikkert bra.

Stakkars de arme homsene de har blant seg.

*LOL* Ja, kanskje det :-)

"....................................."

Skrevet

Er du overrasket? Du visste da vel det? Muhammad liker ikke slike ting vet du.

Skrevet

Er du overrasket? Du visste da vel det? Muhammad liker ikke slike ting vet du.

Nei, la oss heller gjøre som muhammad, og pule 9-åringer. Så skyter vi alle som kritiserer oss for voldtekt og pedofili, og lovpriser kulturberikelsen dette bringer oss :-)

"........................................."

Gjest fiffety
Skrevet

Huff så trist, stakkars homser.

Søskenbarnet mitt er homse, jeg håper han og hans likesinnede får gå i fred heretter og at dette blir stoppet.

Skrevet

Huff så trist, stakkars homser.

Søskenbarnet mitt er homse, jeg håper han og hans likesinnede får gå i fred heretter og at dette blir stoppet.

Det er prmitive holdninger. Jeg lurer på om kulturrelativistene har noen utspill på dette?

Noen her klarte i hverfall å latterliggjøre det. Mer respekt har ikke de heller. Hvis en sentral rikspolitiker har slike holdninger så vil han/hun bli sendt i skammekroken med intoleransestempel.

Må vi tåle intoleranse?

Latent ligger også intoleranse for annerledestroende, annerledestenkede og ulikheter. F eks funksjonshemma og psykisk utviklingshemma. Motbydelige holdninger, men kan vi vente noe mer fra disse?

Gjest fiffety
Skrevet

Det er prmitive holdninger. Jeg lurer på om kulturrelativistene har noen utspill på dette?

Noen her klarte i hverfall å latterliggjøre det. Mer respekt har ikke de heller. Hvis en sentral rikspolitiker har slike holdninger så vil han/hun bli sendt i skammekroken med intoleransestempel.

Må vi tåle intoleranse?

Latent ligger også intoleranse for annerledestroende, annerledestenkede og ulikheter. F eks funksjonshemma og psykisk utviklingshemma. Motbydelige holdninger, men kan vi vente noe mer fra disse?

All religion burde vært forbudt! Se hvor mye ufred og vold det skaper i verden?

Skrevet

All religion burde vært forbudt! Se hvor mye ufred og vold det skaper i verden?

Ugjerninger blir begått, og noen forstyrra finner legitimasjon for galskapen i religionen. Disiplin og opplysning er effektivt. Skulle ønske empati var mer fokusert på enn guden. Guden liker ikke homser, så de må hjelpe guden å straffe dem. Eller foreldra liker ikke jøder og homser, eller presten. Eller de tror at homsing er forbeholdt "de andre" og at de selv er immune?

Skrevet

Må vi tåle intoleranse?

Nei, kristne, muslimer, jøder og andre religiøse er de mest intolerante menneskene.

Tror ikke vi kan forvente noe annet, nei

Skrevet

Nei, kristne, muslimer, jøder og andre religiøse er de mest intolerante menneskene.

Tror ikke vi kan forvente noe annet, nei

Det er alltid en grunn, og den finner du i kulturen. Fremmedfrykt. Homofile er fremmede og uforståelige.

Skrevet

Du snakker om "middelaldersk kultur", og viser ikke annet enn din egen historieløshet og kunnskapsløshet - det er ikke engang 75 år siden eurpoeere sendte 1 MILLION homofile i døden!

Det som skjer i muslimske kretser/land er grusomt. Det er ditt hykleri også.

Skrevet

Det er alltid en grunn, og den finner du i kulturen. Fremmedfrykt. Homofile er fremmede og uforståelige.

Jeg tror ikke det er så mye frykt, det er mer en tamm unnskyldning for å banke noen.

Samme som en bonde i gudbrandsdalen kan grisebanke overlegne bygutter.

Skrevet

Slik som muslimer er "fremmede og uforståelige" for deg.

Akkurat det samme hatet har dere - du og imamene.

Gjest Morsk
Skrevet

Slik som muslimer er "fremmede og uforståelige" for deg.

Akkurat det samme hatet har dere - du og imamene.

Hehe..like moro hver gang du stikker ræva innom og fiser med tastaturet.

Like ravende rabiat, brebeindt skrevende og dønn usaklig som alltid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...