Gå til innhold

Kulturell homohets, tida skrus tilbake noen tiår med disse

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja du kunne prøvd å stappe alle blinde, døve, rullestolbrukere, Adhd'ere, alsheimer, tourette, dyslektikere osv, ovs. inn i samme klasserom til å spare penger. Du kunne sikkert få lov å være læreren. det er nok ikke mange andre som ønsker den jobben.

Mye bedre å spre alle med adferdsvansker ut i andre klasser, slik at alle blir dårligere.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

31

• Prozak

23

• red

22

• Osiris

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mye bedre å spre alle med adferdsvansker ut i andre klasser, slik at alle blir dårligere.

Blir noen blind av å være sammen med en blind?

Skrevet

Dette var uforståelig.

"Dette var uforståelig."

*Ler* At du ikke forstår det, kom vel ikke akkurat som noen bombe i denne tråden...:-)

"..........................................."

Skrevet

ja du kunne prøvd å stappe alle blinde, døve, rullestolbrukere, Adhd'ere, alsheimer, tourette, dyslektikere osv, ovs. inn i samme klasserom til å spare penger. Du kunne sikkert få lov å være læreren. det er nok ikke mange andre som ønsker den jobben.

Skjønner.

Eeeer manglende norskkunnskaper et handikap? Jaaaa det er det.

Eeeer manglende norskkunnskaper en fuksjonshemming? Jaaaa det er det.

Vips - egen lærer. En til hvert språk.

En dansk-tyrker har gått til rettssak mot danske staten for å få morsmålsundervisning. Nå får vi se om han vinner.

Skrevet

"Dette var uforståelig."

*Ler* At du ikke forstår det, kom vel ikke akkurat som noen bombe i denne tråden...:-)

"..........................................."

Bare fordi det er litt rot her ?

Skrevet

Skjønner.

Eeeer manglende norskkunnskaper et handikap? Jaaaa det er det.

Eeeer manglende norskkunnskaper en fuksjonshemming? Jaaaa det er det.

Vips - egen lærer. En til hvert språk.

En dansk-tyrker har gått til rettssak mot danske staten for å få morsmålsundervisning. Nå får vi se om han vinner.

Jeg tror du trenger en til en undervisning snart for å fungere.

Skrevet

2 ansatte på en hel skole?

Det tror jeg faktisk ikke på. :)

Når moren min gikk på skolen, så var én ansatt: Læreren.

"........................................."

Skrevet

Ja, viste du ikke det ?

Gjest Elsk din neste
Skrevet

Nei, kristne, muslimer, jøder og andre religiøse er de mest intolerante menneskene.

Tror ikke vi kan forvente noe annet, nei

Som kristne så skal vi ikke dømme andre. Det er Gud som skal dømme menneskene. Det er slevsagt ofte vanskelig og aldri dømme noen, det er menneskeelig. Om to av samme kjønn vil leve sammen så er det greit for meg, så får det bli en sak mellom de og Gud når dommedag kommer.

Skrevet

En elev med adferdsvansker er, avhengig av hva slags adferdsvansker det er snakk om, selvsagt i stand til å forstyrre undervisningen for en hel klasse. Det forstår du også, hvis du forsøker å gjøre annet enn å kverulere.

".........................................."

Gjest jordal skole
Skrevet

privatskoler ruler :)

Fra gamlebyen skole, som det først så ut som vi skulle få tildelt:

"mottaksklasse og 65 ansatte. Her er det elever fra 25 land som snakker over 35 forskjellige språk"

Og etter 7 år bærer det videre til oslos beste skole: jordal..

Yeah right. Kebabnorsk og æreskamper.Jeg overlater pionerarbeid til kulturbrobygging til andre.

Min datter har nettopp gått ut 10. klasse på Jordal. Hun har hatt et utolig flott lærerteam der, hatt flotte venner og går ut med fremragende resultater:))

Skrevet

Som kristne så skal vi ikke dømme andre. Det er Gud som skal dømme menneskene. Det er slevsagt ofte vanskelig og aldri dømme noen, det er menneskeelig. Om to av samme kjønn vil leve sammen så er det greit for meg, så får det bli en sak mellom de og Gud når dommedag kommer.

Så hyggelig at det er greit for deg, da.

Men det virker i din formulering som det ikke er så greit for sjefen ?

Skrevet

Når moren min gikk på skolen, så var én ansatt: Læreren.

Ja, men sånn er det ikke i dag. :)

Skrevet

He, vi hadde en vikar i sløyd som begynte å ta litt vel mye på låret til guttene og jentene, samt tilby ekstraoppfølging på et lite bakrom etter timene.

Jeg var tilfeldigvis i elevrådet, og tilhørte delegasjonen som gikk til rektor for å klage.

Vi fikk vite at mannen var omplasert fra 5 andre skoler for samme forhold, og nå kom til å bli sendt videre.

En annen vikar innførte spiritisme i religionstimene, men han så vi ikke mer etter at jeg fortalte om dette hjemme.

Dette var riktignok ikke muslimer.

"En annen vikar innførte spiritisme i religionstimene, men han så vi ikke mer etter at jeg fortalte om dette hjemme."

Hva? Det høres jo i det minste litt morsomt ut, og minst like troverdig :-)

"......................................."

Skrevet

Jeg skulle likt å se trynet ditt når du ser at "dommedagen" din ikke kommer :-)

".........................................."

Gjest Morsk
Skrevet

Å nei du, de to eldste ungene hans gikk på skolen i nærmiljø og mora deres er sjokka over meg som har sendt minstemann på privatskole :o)

Enhver med et minimum av respekt for barna sine tar dem ut og langt vekk fra de verste Oslo-skolene, før de blir helt ødelagt: http://oslopuls.no/nyheter/article1273835.ece

Skrevet

2 ansatte på en hel skole?

Det tror jeg faktisk ikke på. :)

Det var 40 år siden på landet.

Kollegaen er enda eldre enn meg og sier de fikk nye lærer. Læren bodde i skolestua og de var visst 21 elever. Læreren gjorde alt, og elevene måtte ha med ved selv. Første dagen sprurte den nye hva den gamle pleide å gjøre om morgenen. De eldste svarte at han pleide sette seg i underbuksa på vedkassa, legge huet i henda og si "fy faen så vondt i hue jeg har!". Den gamle læreren fikk nemlig sparken for fyll. Om det ikke er sant, så er det en god historie :-)

Skrevet

Ja, men sånn er det ikke i dag. :)

Nå er det vel, såvidt jeg vet, ganske lenge siden keinstein gikk på skolen også.

Skrevet

Min datter har nettopp gått ut 10. klasse på Jordal. Hun har hatt et utolig flott lærerteam der, hatt flotte venner og går ut med fremragende resultater:))

Det tror jeg ikke noe på ;)

Joda. For å være ærlig har jeg ventet lenge på denne kommentaren nå.

Men av forskjellige årsaker er ikke jordal skole stedet mitt barn skal gå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...