Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg bryr meg da ingenting om hvilke metoder du bruker for å sette grenser. Nei, jeg tror ikke du bryr deg om særlig annet enn fleinsopp. God bedring. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nei, jeg tror ikke du bryr deg om særlig annet enn fleinsopp. God bedring. Jeg bryr meg utrolig lite om fleinsopp. Om jeg skriver i en tråd så betyr det ikke at jeg er utrolig opptatt av det temaet, det går an å komme med en kommentar eller to allikevel. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg bryr meg utrolig lite om fleinsopp. Om jeg skriver i en tråd så betyr det ikke at jeg er utrolig opptatt av det temaet, det går an å komme med en kommentar eller to allikevel. Vel, det gir ihverfall en forklaring på tøvet ditt her. Verre hvis det ikke finnes noen unnskyldning eller forklaring. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Vel, det gir ihverfall en forklaring på tøvet ditt her. Verre hvis det ikke finnes noen unnskyldning eller forklaring. "Vel, det gir ihverfall en forklaring på tøvet ditt her." Fordi jeg ikke er opptatt av fleinsopp? Vet ikke hvem som tøver jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Brukte den taktikken på Mr.Kahn til slutt. Morsk har ikke vært så ufin enda, men takk for tipset. Kahn, Morsk, grip(p) og Sør - alle individer som bruker mer tid på å forsøke å rakke ned på alle som er uenige med dem, enn på å faktisk skrive noe som innhold. To av dem ble kastet ut, men den ene kom umiddelbart tilbake med en liten endring i nicket (logisk, da en trolle neppe takler å skifte boltreplass så lett). "........................................" 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Kahn, Morsk, grip(p) og Sør - alle individer som bruker mer tid på å forsøke å rakke ned på alle som er uenige med dem, enn på å faktisk skrive noe som innhold. To av dem ble kastet ut, men den ene kom umiddelbart tilbake med en liten endring i nicket (logisk, da en trolle neppe takler å skifte boltreplass så lett). "........................................" Og at du ned dine grove vulgære språkbruk og generelt aggressive atferd mot alt og alle som kommer i din veg ikke er hivd ut skyldes hva? At det kunne ødelegge for terapien din, og at du er skjermet av humanitære årsaker? 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Kahn, Morsk, grip(p) og Sør - alle individer som bruker mer tid på å forsøke å rakke ned på alle som er uenige med dem, enn på å faktisk skrive noe som innhold. To av dem ble kastet ut, men den ene kom umiddelbart tilbake med en liten endring i nicket (logisk, da en trolle neppe takler å skifte boltreplass så lett). "........................................" Jeg har aldri oppfattet Sør som like ufin som Morsk og Kahn. Morsk har nok et stykke igjen før han når usaklighetsnivået til Kahn 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har aldri oppfattet Sør som like ufin som Morsk og Kahn. Morsk har nok et stykke igjen før han når usaklighetsnivået til Kahn Ikke like ufin i språkbruken, nei. Men det første han gjør er også å angripe motstanderen med personkarakteristikker, beskyldnigner om rasisme, nazisme etc., og å forsøke å fornærme vedkommende. "........................................" 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ikke like ufin i språkbruken, nei. Men det første han gjør er også å angripe motstanderen med personkarakteristikker, beskyldnigner om rasisme, nazisme etc., og å forsøke å fornærme vedkommende. "........................................" Derer ejg enig med deg. Du har nok lært litt av dem du også. Til og med jeg har måttet trå til med slike virkemidler 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.