Gå til innhold

Brautete nabo

Anbefalte innlegg

Gjest lonida
Skrevet

Naboen maaaser om at vi må klippe hekken. Vel, vi klipper hekken jevnlig nå men har naboen noe med hvor ofte vi klipper hekken?

Han er av den brautete typen og er på en måte at man føler seg dum og liten. Han krafser seg også ubevisst i skrittet. Synes han er motbydelig...

Naboskapaet er ikke akkurat idyllisk med ham som nabo. Har ikke mye lyst til å hilse på ham når jeg ser ham...

Skrevet

Jeg hadde med vilje latt være å klippe hekken i et slikt tilfelle. Og det hadde vært en liten utfordring, da jeg har problemer med å la en hekk forbli utrimmet særlig lenge. Men hva gjør man ikke for å irritere idiotiske naboer?

"..........................................."

Skrevet

Klipp hekken skjev den ene gangen og i flotte bølger den neste, og veldig lav den tredje. Og hils alltid overdrevet høflig. Til slutt må de nok le.

Gjest lonida
Skrevet

Klipp hekken skjev den ene gangen og i flotte bølger den neste, og veldig lav den tredje. Og hils alltid overdrevet høflig. Til slutt må de nok le.

Vet du hva, en gang klippet vi bare på utsiden og innsiden og lot det være på toppen. Du kan tro hekken så "flott" ut med noen kjempelange greiner stikkende laangt opp i luften. Hekken så ut som en berg og dal bane... :)

Skrevet

Vet du hva, en gang klippet vi bare på utsiden og innsiden og lot det være på toppen. Du kan tro hekken så "flott" ut med noen kjempelange greiner stikkende laangt opp i luften. Hekken så ut som en berg og dal bane... :)

Det er gøy. Noen gartnere påtar seg hekkeklipping med artige figurer. Ta naboen med på råd, og ignorer hans usympatiske ytre. Tving deg til å bli likegyldig. Irritasjon skader bare deg selv og ditt humør. Vis litt mot og bruk konfrontasjonsmetoder mot din "fobi" :-)

http://www.interiorlandscaping.co.uk/artplant/hedge.jpg

Gjest lonida
Skrevet

Det er gøy. Noen gartnere påtar seg hekkeklipping med artige figurer. Ta naboen med på råd, og ignorer hans usympatiske ytre. Tving deg til å bli likegyldig. Irritasjon skader bare deg selv og ditt humør. Vis litt mot og bruk konfrontasjonsmetoder mot din "fobi" :-)

http://www.interiorlandscaping.co.uk/artplant/hedge.jpg

hehhe

Skrevet

hehhe

Skulle ønske jeg hadde en hekk jeg kunne forme etter humør.

Gjest lonida
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en hekk jeg kunne forme etter humør.

Du får skaffe deg en... ;)

Vil ikke anbefale en slik nabo som vår da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...