Dorthe Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Når jeg ønsker å sitte på en fortauskafe og bordene og stolene er lenket inntil veggen, er det da logisk at jeg blir nektet adgang fordi stolen min er for stor og tar forstor plass på fortauet? Ikke mulig for meg å flytte en stol og sitte inntil veggen altså. Jeg hadde en heftig krangel med innehaveren på en kafe i går og jeg fikk tilslutt lov å få servering men han mente at politivedtektene tilsa at jeg ikke kunne sitte der. Argumentet mitt var at han kunne prøve å nekte en utlending servering neste gang og se hva som skjedde da og at jeg har de samme rettighetene som alle andre. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg tror jeg veit hvor du var i går. Møkkamann. Tru han med Dagbladet. De ville gnidd seg i henda av en sånn story. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Jeg tror jeg veit hvor du var i går. Møkkamann. Tru han med Dagbladet. De ville gnidd seg i henda av en sånn story. Jeg trua med vg ;o) Naboen ble så forbannet at han reiste seg opp og gikk. 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hei Dorte, Utlendinger blir nektet hele tiden; det er bare noen "prakttilfeller" som kommer i avisen. Og selvsagt bør den idiotiske innehaveren fjerne en stol eller to, slik at du kommer til. Det er tragisk at slike innehavere eksisterer i 2006. Alt godt, 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Hei Dorte, Utlendinger blir nektet hele tiden; det er bare noen "prakttilfeller" som kommer i avisen. Og selvsagt bør den idiotiske innehaveren fjerne en stol eller to, slik at du kommer til. Det er tragisk at slike innehavere eksisterer i 2006. Alt godt, Det var plass på fortauet, han bare mente at barnevogner skulle slippe å gå ut i gata. Forøvrig er det stadig trangt der men de fleste flytter seg når man ber om det. Og det hadde selvfølgelig jeg også gjort. 0 Siter
red Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 stolen din som i rullestol ? Tror det var noe her jeg ikke skjønte Vet at mange kafeer er veldig uinteresert i store ting, gå på cafe med barnevogn f.eks er en reise i avisningens verden. 0 Siter
frosken Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 En lite hyggelig episode for deg:-( Men han risikerer nok å miste muligheten til å ha uteservering dersom han lar deg eller andre blokkere fortauet. Han burde løst situasjonen med å fjerne et par av stolene som var lenket fast - evt. at du hadde satt deg over i en slik stol og noen hadde flyttet rullestolen slik at den ikke sto i veien. 0 Siter
Gjest Liddelititt Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg tror jeg veit hvor du var i går. Møkkamann. Tru han med Dagbladet. De ville gnidd seg i henda av en sånn story. Er det der de sitter på rekke og rad inntil veggen på stoler, i fragesprakende hippieklær? Heh, jeg så nemlig en slik plass sist jeg var i sentrum, så skikkelig frikete ut. Tror det var ved Grunerløkka. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 En lite hyggelig episode for deg:-( Men han risikerer nok å miste muligheten til å ha uteservering dersom han lar deg eller andre blokkere fortauet. Han burde løst situasjonen med å fjerne et par av stolene som var lenket fast - evt. at du hadde satt deg over i en slik stol og noen hadde flyttet rullestolen slik at den ikke sto i veien. Det endte med at mannen til naboen gikk i raseri og da ble det såvidt plass til meg. Altså, det var ikke meg han var sint på altså ) 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Det endte med at mannen til naboen gikk i raseri og da ble det såvidt plass til meg. Altså, det var ikke meg han var sint på altså ) Men innehaveren lenket ikke din stol fast, slik de andre stolene var lenket? Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Men innehaveren lenket ikke din stol fast, slik de andre stolene var lenket? Med vennlig hilsen Knis, det gjorde han ikke heldigvis. Egentlig er han en grei kar, bare i går han var litt vrang. 0 Siter
Sør Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Knis, det gjorde han ikke heldigvis. Egentlig er han en grei kar, bare i går han var litt vrang. Det hadde blitt en enda finere overskrift i VG/Dagbladet! *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.