Dummeting Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg har gjort noe veldig dumt, det er jeg fullstendig klar over. Jeg ble overstadig full på en fest, og havna i seng med en annen mann. Jeg husker ikke hva som skjedde, og vet ikke om det gikk for han inni meg.Uansett..vet man kan bli gravid selv om det ikke går for han inni meg.Jeg og min forlovede ønsker oss barn, og har prøvd siden oktober 05. da sluttet jeg på pillene.Jeg har hatt lange sykluser, på 35-40 dager mellom hver mens siden oktober.Hadde siste mens første dag 06.03.06Hadde sex med den andre mannen 25.03.Ellers har jeg regelmessig sex med min mann. (dagene både før og etter 25.03.)Ultralyd-termin ble satt til 18.des.Kan du ut fra dette si noe om når jeg mest sannsynlig ble befruktet / hvem jeg skal tro er pappaen? Jeg bekymrer meg veldig over dette, hver eneste dag... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240076-jeg-er-s%C3%A5-redd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Ultralydundersøkelsen med fastsettelse av termin tyder på eggløsning ca 25.mars. Det stemmer også med at du har litt lang syklus. Eggløsningsdagen er den mest fruktbare dag, men graviditet kan inntre i fem dager før den dagen, sannsynligvis ikke dagen etterpå. Så ut fra matematisk beregning er du blitt gravid i tiden 20-25 mars, men i praksis må du nok legge til et par dager i hver ende av tidsrommet. Det er altså ikke mulig å utelukke en av de to. Men det er jo langt fra sikkert at det i det hele tatt var sædavgang med den andre? Jeg forstår dine tanker, men håper at du likevel kan glede deg over graviditeten og det ventede barnet. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240076-jeg-er-s%C3%A5-redd/#findComment-1855063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.