Gjest Skyggelue Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Kan jeg bare la hekken vokse himmelhøyt? Eller finnes det lover og regler for dette i forhold til naboen (som hekken grenser mot)? Vi sperrer kun innsynet mot vår plen og våre to soveromsvindu, det finnes ingen annen utsikt som sperres. Hvilke regler gjelder når man skal sette opp levegger på samme sted som eksempelet mitt, istedet for hekk og gjerde? 0 Siter
keinstein Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 http://www.drammen.kommune.no Søk på levegg. 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Kan jeg bare la hekken vokse himmelhøyt? Eller finnes det lover og regler for dette i forhold til MENNENE SOM LIGGER VED VÅR SIDE (som hekken grenser mot)? Vi sperrer kun innsynet mot vår MUS, det finnes ingen annen utsikt som sperres. ja, jeg sov dårlig i natt 0 Siter
Gjest Skyggelue Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Kan jeg bare la hekken vokse himmelhøyt? Eller finnes det lover og regler for dette i forhold til MENNENE SOM LIGGER VED VÅR SIDE (som hekken grenser mot)? Vi sperrer kun innsynet mot vår MUS, det finnes ingen annen utsikt som sperres. ja, jeg sov dårlig i natt Var det noen som sa tørr humor?... God bedring! 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Var det noen som sa tørr humor?... God bedring! 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Kan jeg bare la hekken vokse himmelhøyt? Eller finnes det lover og regler for dette i forhold til MENNENE SOM LIGGER VED VÅR SIDE (som hekken grenser mot)? Vi sperrer kun innsynet mot vår MUS, det finnes ingen annen utsikt som sperres. ja, jeg sov dårlig i natt Pleier du å ligge med musa til allmenn beskuelse innenfor hekken? "........................................." 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Pleier du å ligge med musa til allmenn beskuelse innenfor hekken? "........................................." hehe tenkte nok på de evige spørsmåla om barbering... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.