Gå til innhold

Hekkeklipping,hva er lov?

Anbefalte innlegg

Gjest Skyggelue
Skrevet

Kan jeg bare la hekken vokse himmelhøyt?

Eller finnes det lover og regler for dette i forhold til naboen (som hekken grenser mot)?

Vi sperrer kun innsynet mot vår plen og våre to soveromsvindu, det finnes ingen annen utsikt som sperres.

Hvilke regler gjelder når man skal sette opp levegger på samme sted som eksempelet mitt, istedet for hekk og gjerde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg bare la hekken vokse himmelhøyt? Eller finnes det lover og regler for dette i forhold til MENNENE SOM LIGGER VED VÅR SIDE (som hekken grenser mot)? Vi sperrer kun innsynet mot vår MUS, det finnes ingen annen utsikt som sperres.

ja, jeg sov dårlig i natt

Gjest Skyggelue
Skrevet

Kan jeg bare la hekken vokse himmelhøyt? Eller finnes det lover og regler for dette i forhold til MENNENE SOM LIGGER VED VÅR SIDE (som hekken grenser mot)? Vi sperrer kun innsynet mot vår MUS, det finnes ingen annen utsikt som sperres.

Var det noen som sa tørr humor?...

God bedring! ;)

Skrevet

Var det noen som sa tørr humor?...

God bedring! ;)

;)

Skrevet

Pleier du å ligge med musa til allmenn beskuelse innenfor hekken?

"........................................."

Skrevet

Pleier du å ligge med musa til allmenn beskuelse innenfor hekken?

"........................................."

hehe ;) tenkte nok på de evige spørsmåla om barbering... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...