Gjest heeemmelig Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 For hver røyk du tar så forminsker levetiden din med 8 minutter? 0 Siter
Gjest Rotte Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Det er vel litt individuelt og kommer an på hvor sunt du lever ellers? 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hehe, det tror jeg ikke er sant. Har hørt det en gang før at man minsker livet med 8 min for hver røyk man tar, men da lurer jeg på hvor gammel min mormor ville blitt. Hun hadde røyka siden hun var 20 og frem til hun ble 85 år... hun hadde vel levd til nærmere 200 år hun da kanskje For hun røyka myyye de første 40-50 årene hun hadde begynt. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hehe, det tror jeg ikke er sant. Har hørt det en gang før at man minsker livet med 8 min for hver røyk man tar, men da lurer jeg på hvor gammel min mormor ville blitt. Hun hadde røyka siden hun var 20 og frem til hun ble 85 år... hun hadde vel levd til nærmere 200 år hun da kanskje For hun røyka myyye de første 40-50 årene hun hadde begynt. Hæh? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hehe, det tror jeg ikke er sant. Har hørt det en gang før at man minsker livet med 8 min for hver røyk man tar, men da lurer jeg på hvor gammel min mormor ville blitt. Hun hadde røyka siden hun var 20 og frem til hun ble 85 år... hun hadde vel levd til nærmere 200 år hun da kanskje For hun røyka myyye de første 40-50 årene hun hadde begynt. Sykdommer har et sterkt innslag av uflaks eller flaks. Du bare øker eller minsker sjansene via påvirkning fra ulike parametre. 0 Siter
Gjest heeemmelig Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hehe, det tror jeg ikke er sant. Har hørt det en gang før at man minsker livet med 8 min for hver røyk man tar, men da lurer jeg på hvor gammel min mormor ville blitt. Hun hadde røyka siden hun var 20 og frem til hun ble 85 år... hun hadde vel levd til nærmere 200 år hun da kanskje For hun røyka myyye de første 40-50 årene hun hadde begynt. Takk og lov, det var betryggende å høre.. hehe 0 Siter
red Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Ja, det er 'sant'. Ikke så 'bombastisk' dog, noen lever jo lenge selv om de røyker mye. Men sjansen for å dø mange år før du hadde gjort ellers er stor, aqv diverse sykdommer og generelt mer svekket helse. 0 Siter
red Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hehe, det tror jeg ikke er sant. Har hørt det en gang før at man minsker livet med 8 min for hver røyk man tar, men da lurer jeg på hvor gammel min mormor ville blitt. Hun hadde røyka siden hun var 20 og frem til hun ble 85 år... hun hadde vel levd til nærmere 200 år hun da kanskje For hun røyka myyye de første 40-50 årene hun hadde begynt. At hun røyka mye og levde lenge er jo et sikkert tegn på at sigaretter er bare sundt 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 det jøkke no; det er jo de siste åra i livet som er værst! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.