Gjest Dakars Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hvordan føles det å være det tro? Mon tro om hun aldri føler sjalusi i forhold til det at mannen har veldig intime samtaler med andre kvinns hver dag. Hvordan holder de ut? Jeg vil tro det er en stor sjanse for at en mann i den stillingen faller for andre kvinner, eller hva tror dere? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Sjansen for å falle for andre kvinner er ikke overveldende. Og det å være sjalu på behandlingssamtalene tror jeg heller ikke det er veldig stor grunn til. Det er en annen form for å involvere seg enn om man skulle prate med sin ektefelle. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 ja, jenter som griner og sutrer og klager og har en hel drøss med bagasje er det beste menn vet. 0 Siter
Gjest daaassska Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 nei, de kvinnene er jo sprengte i hodet, han faller nok ikke for dem! 0 Siter
Gjest Dakars Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 ja, jenter som griner og sutrer og klager og har en hel drøss med bagasje er det beste menn vet. Selv den beste kan få behov for psykologhjelp, det er ikke bare gærninger som kommer dit. Gud hvilke holdninger dere har! 0 Siter
Gjest daaassska Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Selv den beste kan få behov for psykologhjelp, det er ikke bare gærninger som kommer dit. Gud hvilke holdninger dere har! må ikke ta alt sååå seriøst da:) 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Selv den beste kan få behov for psykologhjelp, det er ikke bare gærninger som kommer dit. Gud hvilke holdninger dere har! Det er alltid en fare at menn faller for kvinner -og omvendt - uansett yrke. Mulig det ikke er så veldig farlig med en patolog.... 0 Siter
Gjest Dakars Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 må ikke ta alt sååå seriøst da:) Flott om du slang på et smil da, så jeg slapp å ta kommentaren så seriøst! :-) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Det er alltid en fare at menn faller for kvinner -og omvendt - uansett yrke. Mulig det ikke er så veldig farlig med en patolog.... Hvis han ikke er nekrofil. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Selv den beste kan få behov for psykologhjelp, det er ikke bare gærninger som kommer dit. Gud hvilke holdninger dere har! Hehehe. Jeg er psykologistudent, og vet veldig godt at det er få prosenter av de som går til psykolog som er "gærninger". Jeg forsøkte meg halvveis på en spøk, men det var det visst ikke rom for. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Det er en stor sjanse for at enhver kvinne og menn i løpet av et samliv faller for andre. her handler det vel mest om man stoler på sin manne eller kvinnes kompetanse på sitt område. For meg ville det ikke vært et problem. Det går også andre veien. Å gå i terapi med en mann i mange år kan føles ukomfortabelt for den andre parten i forholdet. Min mann synes ikke det er et problem, heller en velsignelse:o) 0 Siter
Gjest Dakar Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hehehe. Jeg er psykologistudent, og vet veldig godt at det er få prosenter av de som går til psykolog som er "gærninger". Jeg forsøkte meg halvveis på en spøk, men det var det visst ikke rom for. Ingen rom for spøk her nei du Soory, men du har vel ikke starta psykologstudienne ennå før skoleåret starter? Var det ikke du som nettopp jubla over at du fikk beskjed om at du endelig kom inn på dette studiet? 0 Siter
Gjest Dakars Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Ingen rom for spøk her nei du Soory, men du har vel ikke starta psykologstudienne ennå før skoleåret starter? Var det ikke du som nettopp jubla over at du fikk beskjed om at du endelig kom inn på dette studiet? Ingen rom for spøk her nei du Sorry, men du har vel ikke starta psykologstudiene ennå før skoleåret starter? Var det ikke du som nettopp jubla over at du fikk beskjed om at du endelig kom inn på dette studiet? 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Ingen rom for spøk her nei du Soory, men du har vel ikke starta psykologstudienne ennå før skoleåret starter? Var det ikke du som nettopp jubla over at du fikk beskjed om at du endelig kom inn på dette studiet? Jeg har jo studert psykologi en stund for å komme inn på dette studiet, da. 0 Siter
McLoud Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Det er alltid en fare at menn faller for kvinner -og omvendt - uansett yrke. Mulig det ikke er så veldig farlig med en patolog.... Slike forhold vil alltid være døde allerede fra starten av. 0 Siter
Gjest Dakars Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har jo studert psykologi en stund for å komme inn på dette studiet, da. Snakker du da om vanlig helse og sosiallinje? 0 Siter
tøytiger Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har jo studert psykologi en stund for å komme inn på dette studiet, da. En stund? Innføringsstudiet er vell bare på et år? 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Snakker du da om vanlig helse og sosiallinje? Nei, jeg snakker om introduksjonsstudiet til embetsstudiet. Du kommer ikke inn på embetsttudiet rett fra videregående. 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 En stund? Innføringsstudiet er vell bare på et år? Jeg brukte et og et halvt år på introduksjonsstudiet, og har lest flere av bøkene min tante brukte da hun gikk embetsstudiet. Var det noe, eller? 0 Siter
Gjest Dakars Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nei, jeg snakker om introduksjonsstudiet til embetsstudiet. Du kommer ikke inn på embetsttudiet rett fra videregående. Varer det studiet i kun et år, eller lengre? Jeg trodde det var mulig å komme inn på de siste 6 årene om man hadde psykologi på videregående, men det er kanskje ikke sånn da?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.