Gå til innhold

Kona til en psykolog

Anbefalte innlegg

Gjest Dakars
Skrevet

Hvordan føles det å være det tro?

Mon tro om hun aldri føler sjalusi i forhold til det at mannen har veldig intime samtaler med andre kvinns hver dag.

Hvordan holder de ut?

Jeg vil tro det er en stor sjanse for at en mann i den stillingen faller for andre kvinner, eller hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Debra irl
Skrevet

Sjansen for å falle for andre kvinner er ikke overveldende.

Og det å være sjalu på behandlingssamtalene tror jeg heller ikke det er veldig stor grunn til.

Det er en annen form for å involvere seg enn om man skulle prate med sin ektefelle.

Skrevet

ja, jenter som griner og sutrer og klager og har en hel drøss med bagasje er det beste menn vet.

Gjest daaassska
Skrevet

nei, de kvinnene er jo sprengte i hodet, han faller nok ikke for dem!

Gjest Dakars
Skrevet

ja, jenter som griner og sutrer og klager og har en hel drøss med bagasje er det beste menn vet.

Selv den beste kan få behov for psykologhjelp, det er ikke bare gærninger som kommer dit.

Gud hvilke holdninger dere har!

Gjest daaassska
Skrevet

Selv den beste kan få behov for psykologhjelp, det er ikke bare gærninger som kommer dit.

må ikke ta alt sååå seriøst da:)

Skrevet

Det er alltid en fare at menn faller for kvinner -og omvendt - uansett yrke. :)

Mulig det ikke er så veldig farlig med en patolog....

Gjest Dakars
Skrevet

må ikke ta alt sååå seriøst da:)

Flott om du slang på et smil da, så jeg slapp å ta kommentaren så seriøst! :-)

bugge -jenta
Skrevet

Hvis han ikke er nekrofil.

Skrevet

Hehehe. Jeg er psykologistudent, og vet veldig godt at det er få prosenter av de som går til psykolog som er "gærninger".

Jeg forsøkte meg halvveis på en spøk, men det var det visst ikke rom for.

bugge -jenta
Skrevet

Det er en stor sjanse for at enhver kvinne og menn i løpet av et samliv faller for andre.

her handler det vel mest om man stoler på sin manne eller kvinnes kompetanse på sitt område. For meg ville det ikke vært et problem.

Det går også andre veien. Å gå i terapi med en mann i mange år kan føles ukomfortabelt for den andre parten i forholdet.

Min mann synes ikke det er et problem, heller en velsignelse:o)

Gjest Dakar
Skrevet

Hehehe. Jeg er psykologistudent, og vet veldig godt at det er få prosenter av de som går til psykolog som er "gærninger".

Jeg forsøkte meg halvveis på en spøk, men det var det visst ikke rom for.

Ingen rom for spøk her nei du ;)

Soory, men du har vel ikke starta psykologstudienne ennå før skoleåret starter?

Var det ikke du som nettopp jubla over at du fikk beskjed om at du endelig kom inn på dette studiet?

Gjest Dakars
Skrevet

Var det ikke du som nettopp jubla over at du fikk beskjed om at du endelig kom inn på dette studiet?

Sorry, men du har vel ikke starta psykologstudiene ennå før skoleåret starter? Var det ikke du som nettopp jubla over at du fikk beskjed om at du endelig kom inn på dette studiet?

Skrevet

Jeg har jo studert psykologi en stund for å komme inn på dette studiet, da.

Skrevet

Slike forhold vil alltid være døde allerede fra starten av.

Gjest Dakars
Skrevet

Snakker du da om vanlig helse og sosiallinje?

Skrevet

En stund?

Innføringsstudiet er vell bare på et år?

Skrevet

Snakker du da om vanlig helse og sosiallinje?

Nei, jeg snakker om introduksjonsstudiet til embetsstudiet. Du kommer ikke inn på embetsttudiet rett fra videregående.

Skrevet

En stund?

Innføringsstudiet er vell bare på et år?

Jeg brukte et og et halvt år på introduksjonsstudiet, og har lest flere av bøkene min tante brukte da hun gikk embetsstudiet.

Var det noe, eller?

Gjest Dakars
Skrevet

Nei, jeg snakker om introduksjonsstudiet til embetsstudiet. Du kommer ikke inn på embetsttudiet rett fra videregående.

Varer det studiet i kun et år, eller lengre?

Jeg trodde det var mulig å komme inn på de siste 6 årene om man hadde psykologi på videregående, men det er kanskje ikke sånn da?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...