Gjest Komode Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nei og det kunne jeg ikke tenke meg å gjøre heller. All farging av hår hos både kvinner og menn er smakløst! 0 Siter
Gjest Anonym jeg Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nei og det kunne jeg ikke tenke meg å gjøre heller. All farging av hår hos både kvinner og menn er smakløst! HAr en del gutte venner som farger håret, men de er relativt unge, i 20-års alderen. Hvis du ønsker å gjøre det så for all del, kos deg med fargekartet!!! 0 Siter
fresja Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Mine nevøer (både de små og de voksne) hadde en periode hvor de farget håret, gjerne i knallgule eller kullsorte farger. Nå har de heldigvis latt den naturlige, pene hårfargen komme fram igjen! 0 Siter
keinstein Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nei. Men jeg er misunnelig på sjefen over alle sjefer. Jeg tror folk har respekt for slike, og tror de er litt gale. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nei og det kunne jeg ikke tenke meg å gjøre heller. All farging av hår hos både kvinner og menn er smakløst! Jepp. Og alle kvinner er horer. "......................................" 0 Siter
filiokus81 Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Min gjør ikke det. Lenger. I sin utprøvende ungdom skal han visstnok ha prøvd mye rart, inkludert den noe spekulative fargen (og jeg kødder ikke!) "Kålrabi Metallic". ) 0 Siter
EllaJo Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Kjæresten min farger håret en gang i blant 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Jepp. Og alle kvinner er horer. "......................................" Skjønner du er på siden for "fornuftige ressonement" i dag? 0 Siter
Prozak Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Skjønner du er på siden for "fornuftige ressonement" i dag? Hverken eller. Det var et svar på påstanden om at "det" er en styggedom, på alle, uansett hvem, hva og hvor. Jeg liker å svare på dumme, bombastiske uttalelser med noe som er like, eller mer, dumt og bombastisk :-) "........................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hverken eller. Det var et svar på påstanden om at "det" er en styggedom, på alle, uansett hvem, hva og hvor. Jeg liker å svare på dumme, bombastiske uttalelser med noe som er like, eller mer, dumt og bombastisk :-) "........................................." Og i så måte var det et glimrende svar Jeg mente det som bifall - ikke kritikk, og antar at du skjønte det 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Og i så måte var det et glimrende svar Jeg mente det som bifall - ikke kritikk, og antar at du skjønte det Jeg tok det ikke som kritikk nei, men jeg var ikke helt sikker på den nøyaktige meningen :-) "........................................." 0 Siter
petter smart Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jepp. Og alle kvinner er horer. "......................................" Tull, det er bare de med langt hår som er horer. De med kort hår er mannehatende panserfeminister. Trodde en mann med din erfaring visste såpass. 0 Siter
Gjest Feil! Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tull, det er bare de med langt hår som er horer. De med kort hår er mannehatende panserfeminister. Trodde en mann med din erfaring visste såpass. "Tull, det er bare de med langt hår som er horer. De med kort hår er mannehatende panserfeminister." Du da! Nå driver du med vranglære her. Jeg har langt hår, men er ikke hore. Derimot er jeg petterhatende panserfeminist. Altså, hatet mitt går ikke mot alle menn, bare mot de som heter Petter. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tull, det er bare de med langt hår som er horer. De med kort hår er mannehatende panserfeminister. Trodde en mann med din erfaring visste såpass. Selvføgelig. Men jeg regnet jo med at det var unødvendig å presisere selvføgeligheter. "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.