Gå til innhold

Middag med nettdate

Anbefalte innlegg

Gjest tippeline
Skrevet

En hyggelig mann jeg har møtt på nettet, inviterte meg på en lett middag på et koselig sted i Oslo i morgen. Jeg kunne velge, men har ikke peiling.Synes ikke det må være for dyrt.

Mottagelig for tips

Videoannonse
Annonse
Gjest heffalumpen
Skrevet

Raymonds mat og vinhus ved vika

http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1625.lasso

perfekt datingsted.

3 retters menyer for ca 300, lite og koselig. Bør kanskje bestille, få plasser

Hmm...

Kommentar til 'perfekt datingsted': Hva hvis hun ikke liker fyren når hun møter ham? Da er det nok med en kaffe liksom. Treretters - det er å håpe på blink. Kan selvsagt forekomme, men jeg tror man bør ha en retrettmulighet..

Litt vanskelig å si at 'jeg tar bare en forrett jeg'.

Skrevet

Hmm...

Kommentar til 'perfekt datingsted': Hva hvis hun ikke liker fyren når hun møter ham? Da er det nok med en kaffe liksom. Treretters - det er å håpe på blink. Kan selvsagt forekomme, men jeg tror man bør ha en retrettmulighet..

Litt vanskelig å si at 'jeg tar bare en forrett jeg'.

Nå var det jo middag og ikke kaffested hun spurte om, og da er Raymonds et bra sted :)

mariaflyfly
Skrevet

Café Celcius er koselig og har ok mat.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Nå var det jo middag og ikke kaffested hun spurte om, og da er Raymonds et bra sted :)

OK :)

Skrevet

OK :)

Men jeg er forøvrig enig i at hun bør ha magefølesen i orden før hun begir seg ut på full middag.

Kan fort bli en tarvelig opplevelse. Er lov å gå midt i om det blir for ille, da.

Skrevet

Men jeg er forøvrig enig i at hun bør ha magefølesen i orden før hun begir seg ut på full middag.

Kan fort bli en tarvelig opplevelse. Er lov å gå midt i om det blir for ille, da.

Så galt kan det vel ikke bli. De fleste mennesker er vel ikke verre enn at man klarer holde ut med dem en time eller to?

Skrevet

Så galt kan det vel ikke bli. De fleste mennesker er vel ikke verre enn at man klarer holde ut med dem en time eller to?

Husker ikke om det var her på DOL eller et annet sted jeg leste om en slik date, mannen var dobbelt så gammel som han sa, dobbelt så tykk, og hadde en avtale med et masasjeinstitutt om at hun damen skulle opp dit å jobbe.

Drømmedate :)

Skrevet

Husker ikke om det var her på DOL eller et annet sted jeg leste om en slik date, mannen var dobbelt så gammel som han sa, dobbelt så tykk, og hadde en avtale med et masasjeinstitutt om at hun damen skulle opp dit å jobbe.

Drømmedate :)

I det tilfellet ville jeg nok stukket av før forretten, ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...