Gjest tippeline Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 En hyggelig mann jeg har møtt på nettet, inviterte meg på en lett middag på et koselig sted i Oslo i morgen. Jeg kunne velge, men har ikke peiling.Synes ikke det må være for dyrt. Mottagelig for tips 0 Siter
red Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Raymonds mat og vinhus ved vika http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1625.lasso perfekt datingsted. 3 retters menyer for ca 300, lite og koselig. Bør kanskje bestille, få plasser 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Raymonds mat og vinhus ved vika http://www.spisekartet.no/restauranter/id/1625.lasso perfekt datingsted. 3 retters menyer for ca 300, lite og koselig. Bør kanskje bestille, få plasser Hmm... Kommentar til 'perfekt datingsted': Hva hvis hun ikke liker fyren når hun møter ham? Da er det nok med en kaffe liksom. Treretters - det er å håpe på blink. Kan selvsagt forekomme, men jeg tror man bør ha en retrettmulighet.. Litt vanskelig å si at 'jeg tar bare en forrett jeg'. 0 Siter
red Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hmm... Kommentar til 'perfekt datingsted': Hva hvis hun ikke liker fyren når hun møter ham? Da er det nok med en kaffe liksom. Treretters - det er å håpe på blink. Kan selvsagt forekomme, men jeg tror man bør ha en retrettmulighet.. Litt vanskelig å si at 'jeg tar bare en forrett jeg'. Nå var det jo middag og ikke kaffested hun spurte om, og da er Raymonds et bra sted 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Café Celcius er koselig og har ok mat. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nå var det jo middag og ikke kaffested hun spurte om, og da er Raymonds et bra sted OK 0 Siter
red Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 OK Men jeg er forøvrig enig i at hun bør ha magefølesen i orden før hun begir seg ut på full middag. Kan fort bli en tarvelig opplevelse. Er lov å gå midt i om det blir for ille, da. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Men jeg er forøvrig enig i at hun bør ha magefølesen i orden før hun begir seg ut på full middag. Kan fort bli en tarvelig opplevelse. Er lov å gå midt i om det blir for ille, da. Så galt kan det vel ikke bli. De fleste mennesker er vel ikke verre enn at man klarer holde ut med dem en time eller to? 0 Siter
red Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Så galt kan det vel ikke bli. De fleste mennesker er vel ikke verre enn at man klarer holde ut med dem en time eller to? Husker ikke om det var her på DOL eller et annet sted jeg leste om en slik date, mannen var dobbelt så gammel som han sa, dobbelt så tykk, og hadde en avtale med et masasjeinstitutt om at hun damen skulle opp dit å jobbe. Drømmedate 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Husker ikke om det var her på DOL eller et annet sted jeg leste om en slik date, mannen var dobbelt så gammel som han sa, dobbelt så tykk, og hadde en avtale med et masasjeinstitutt om at hun damen skulle opp dit å jobbe. Drømmedate I det tilfellet ville jeg nok stukket av før forretten, ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.