Gå til innhold

Alderen???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym jeg...
Skrevet

Hei,jeg lurer på hvor gammel Dere her inne er som prøver å få barn:) ? Jeg ønsker selv et lite nurk!

Men synes det er litt skummelt, man skal jo tross alt ta vare på et lite vesen som er totalt avhengig av deg og nytt for både mor og far:)

Lykke til alle Dere som prøver å få denne velsignelsen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er 26 (blir 27 i oktober), sambuaren min er 35...Eg har hatt lyst på barn sidan eg var vertfall 17-18...

Skrevet

Hei!

Jeg er 23, samboeren er 34, og vi har prøvd i ca 1 1/2 år.

Gjest nybegynnern
Skrevet

Jeg er 27. Den fremtidige pappaen er 36 :)

ostepop1365380989
Skrevet

Jeg er 26 år mens han som vil bli pappa er 34 år.

Skrevet

Jer er 25 og han er 27. Vi har prøvd i ett år nå.

Kvæfjordkaka:)
Skrevet

Jeg blir 25 i oktober, og han er 35. :-) Han har ett barn fra før.

Skrevet

Eg er 26 (blir 27 i oktober), sambuaren min er 35...Eg har hatt lyst på barn sidan eg var vertfall 17-18...

Jeg er 27 mens mannen er 30. Vi er på vår 7pp.

Skrevet

Jeg blir 35 i høst og mannen min er 34.

Klokken tikker TIKK TAKK....

Skrevet

Jeg er 23 og han er snart 27.

Dette blir vel egentlig vårt første ordentlige forsøk. Var tilfeldig at vi hadde sex dagene rundt el sist. Jeg var jo ikke klar over når jeg skulle ha den!

Men..det ble ikke noe da. Men denne gangen skal vi greie det!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg er 25 og begynner å tenke tanken på nummer 2. Har ei jente som snart blir 5 fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...