Gjest kult med sånne mannfolk ja Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Satan, fit.... for faen! 0 Siter
Gjest Drømme.. Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Stakkars deg! Det jeg egentlig mente var vel at storbannende menn er det mest usexye som finnes. Typisk snekkertype! Greit, men det er et tegn på lanv IQ leste jeg et sted. Mannen din er nok ingen direktørtype heller, kanskje mer litt Harry?.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Greit, men det er et tegn på lanv IQ leste jeg et sted. Mannen din er nok ingen direktørtype heller, kanskje mer litt Harry?.. Han har høy IQ, bra utdannelse fra NTNU og god jobb. Banne kan han, men han kan også oppføre seg nokså dannet. Det å sette kvinner på plass er bare en liten ting vi begge tenner på og derfor blir det mye rollespill (som til tider kan virke veldig ekte). Men bak det harde er han god og myk 0 Siter
Gjest neve Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Stakkars deg! Det jeg egentlig mente var vel at storbannende menn er det mest usexye som finnes. Typisk snekkertype! Er enig med deg at mye banning er usexy og teit, men hva i all verden er galt med snekkere? Og banner de mer enn andre? Merkelig påstand! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.