Gå til innhold

Men som banner er sexy

Anbefalte innlegg

Gjest kult med sånne mannfolk ja
Skrevet

Satan, fit.... for faen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Drømme..
Skrevet

Stakkars deg! ;)

Det jeg egentlig mente var vel at storbannende menn er det mest usexye som finnes.

Typisk snekkertype!

Greit, men det er et tegn på lanv IQ leste jeg et sted. Mannen din er nok ingen direktørtype heller, kanskje mer litt Harry?.. ;)

Skrevet

Greit, men det er et tegn på lanv IQ leste jeg et sted. Mannen din er nok ingen direktørtype heller, kanskje mer litt Harry?.. ;)

Han har høy IQ, bra utdannelse fra NTNU og god jobb. Banne kan han, men han kan også oppføre seg nokså dannet. Det å sette kvinner på plass er bare en liten ting vi begge tenner på og derfor blir det mye rollespill (som til tider kan virke veldig ekte). Men bak det harde er han god og myk :)

Skrevet

Stakkars deg! ;)

Det jeg egentlig mente var vel at storbannende menn er det mest usexye som finnes.

Typisk snekkertype!

Er enig med deg at mye banning er usexy og teit, men hva i all verden er galt med snekkere? Og banner de mer enn andre? Merkelig påstand!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...