Gjest Flause-jenta!! Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Dette er så flaut at jeg velger å være anonym for å skåne meg selv! hihi! Samboeren min var borte hos foreldrene sine fordi han skulle hente noe. Mens han var der, kom jeg på at jeg og samboeren må ha bilen om et par uker fordi vi skal noe spesielt. (Vi har ikke bil selv, så vi låner derfor deres innimellom). Jeg ringte direkte til mine svigerforeldre, for det nytter ikke la det gå gjennom samboeren min for han glemmer det bare ut likevel. Jeg ringte, og jeg trodde det var svigerfar som tok telefonen. Så jeg la ut om hva vi skulle og ditt og datt, men det var en litt sprakete lyd i bakgrunnen og så hørte jeg plutselig at svigerfar lo litt, derfor trodde jeg at det var samboeren min som spillte meg et lite puss ved å late som han var svigerfar. Så jeg skulle kødde litt med ham tilbake igjen og utbrøt: "Jeg syns også sønnen din har for mye rødt hår på tissen, og vil gjerne at du ber ham om å fjerne det!"... det ble litt stille.. og det viste seg at det var svigerfar likevel, så han kom med en spøkefull tone tilbake og sa: "Her skal du få snakke med ham selv hehe!"... Fysj....................................................................................... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.