Gjest tripsolip Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Det er en svensk film som har vært mye omskrevet den senere tid, men jeg kommer ikke på hva den heter, den skal være litt sånn snufsete og sentimental. Noen som vet? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Så som i himmelen? Men jeg snufset ikke en eneste gang og jeg snufser til det meste... 0 Siter
Gjest tripsolip Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Så som i himmelen? Men jeg snufset ikke en eneste gang og jeg snufser til det meste... Der var den :-) Er det ikke en snufsefilm da, eller er det du som er stenhård :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Der var den :-) Er det ikke en snufsefilm da, eller er det du som er stenhård :-) Det er nok for så vidt en snufsefilm, men jeg gråt faktisk heller ikke så mye av den. Men skjønner at andre kan gjøre det. Tror kanskje iallefall jeg er for ung. De fleste jeg har hørt om som skikkelig anbefaler den er 10-20 år eldre enn meg. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Der var den :-) Er det ikke en snufsefilm da, eller er det du som er stenhård :-) Jeg gråter for det meste som er det minste rørende. Jeg synes bare ikke den filmen var spesielt imponerende. -Gråt til "Vi på saltkråkan" men da var jeg riktignok gravid også da ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.