Osiris Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Vet noen av dere om man kan legge inn personlig bilde eller avatar- eller må man kun bruke de som fins i Skype? Jeg er litt lei av de intetsigende avatarene 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Ja det går an, men vet ikke hvordan. Sikkert "verktøy" - "alternativer" eller noe. 0 Siter
Osiris Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Skrevet 30. juli 2006 Ja det går an, men vet ikke hvordan. Sikkert "verktøy" - "alternativer" eller noe. Jeg fant ut av det. Det gikk an ved å gå inn på "Rediger min profil" 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg fant ut av det. Det gikk an ved å gå inn på "Rediger min profil" Du går inn på skype-bildeoversikten og kliker på "bla gjennom". derfra ska du finne frem til bildene som er lagre på maskina di,f.eks om du har lagre bilde av deg selv under "min datamaskin", "mine dokumenter" eller "mine bilder". Så kliker du så på bildet,og så skal det, etter min erfaring lagre seg blandt alle de skype-bildene på skypen. 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du går inn på skype-bildeoversikten og kliker på "bla gjennom". derfra ska du finne frem til bildene som er lagre på maskina di,f.eks om du har lagre bilde av deg selv under "min datamaskin", "mine dokumenter" eller "mine bilder". Så kliker du så på bildet,og så skal det, etter min erfaring lagre seg blandt alle de skype-bildene på skypen. Dette ligger forresten under "Fil", "Endre min profil" og henvisning nederst til venstre. Sånn,håper det går i orden... 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Du går inn på skype-bildeoversikten og kliker på "bla gjennom". derfra ska du finne frem til bildene som er lagre på maskina di,f.eks om du har lagre bilde av deg selv under "min datamaskin", "mine dokumenter" eller "mine bilder". Så kliker du så på bildet,og så skal det, etter min erfaring lagre seg blandt alle de skype-bildene på skypen. Takk skal du ha for svaret. Jeg fant ut av det seinere i går kveld, så nå har jeg fått lagt inn nytt bilde. Det la seg inn sammen med de andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.