Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en vask hvor avløpet etter vannlåsen må være tett, for resten har jeg renset. Så jeg har tenkt på å bruke Plumbo for å løse opp litt, men dette er kanskje en dårlig løsning med tanke på "krommet" i sluket på vasken? Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest praktisk
Skrevet

plumbo ol. forskyver bare problemet til lenger ned i rørsystemet.

det bør stakes opp m stakebånd eller høytrykkspyles.

jobb for rørlegger?

Skrevet

Plumbo er en særdeles dårlig løsning, noe alle rørleggere hater.

(mener jeg å ha hørt, men har selvsagt ikke egentlig peiling...)

Skrevet

Plumbo kan gjøre vondt verre å ødelegge rørene. Det må nok staking til

Skrevet

plumbo ol. forskyver bare problemet til lenger ned i rørsystemet.

det bør stakes opp m stakebånd eller høytrykkspyles.

jobb for rørlegger?

vel, jeg hadde tenkt å forskyve det så langt at det blir Kommunens problem :P

Om rørleggere ikke liker Plumbo, så bryr jeg meg egentlig ikke så mye om det, bare vasken blir mindre tett ;)

Plumbo har gjort underverker før, men mener at det skadet det "blanke" i sluken på vasken.

Gjest praktisk.
Skrevet

vel, jeg hadde tenkt å forskyve det så langt at det blir Kommunens problem :P

Om rørleggere ikke liker Plumbo, så bryr jeg meg egentlig ikke så mye om det, bare vasken blir mindre tett ;)

Plumbo har gjort underverker før, men mener at det skadet det "blanke" i sluken på vasken.

så lenge du ikke har plastrør,kan du forsåvidt bruke plumbo/mr.muscle. hvis plastrør,vil de kunne etses i stykker.

(det blanke vet jeg ikke noe om)

proppa blir som regel forskjøvet,bare litt lengre ned i ditt eget rørsystem.

tips for å unngå slike problem:spyl godt gjennom alle avløp en gang i mellom.

Snacky1365380698
Skrevet

Plumbo har gjort underverker hjemme hos oss i alle de år. Fortsatte med det da jeg flyttet hjemmeifra og kommer nok til å være en trofast kjøper i mange år fremover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...