Gimmick Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Den er litt lang, men det er mer en verdt å vente på slutten her!!! http://www.break.com/index/bathroomprank1.html 0 Siter
Mista nikket Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Morsom så lenge det ikke var meg :-) Jeg hadde blitt fly forbanna hadde det hendt meg. Jeg reagerte på at de satt den andre veien i forhold til hva som er normalt for meg. 0 Siter
Gjest Kinatur Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Morsom så lenge det ikke var meg :-) Jeg hadde blitt fly forbanna hadde det hendt meg. Jeg reagerte på at de satt den andre veien i forhold til hva som er normalt for meg. De sitter andre veien, fordi dette er et typisk kinesisk offentlig toalett. Det er et ståtoalett, samme sort som er så vanlig i Frankrike. Men kinesere har et underlig forhold til offentlige toalett. Veldig mange av dem kan ikke låses. Og når du endelig kommer til et låsbart et, så lar de jammen være å låse der også. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Typisk Japansk humor - helt vanvittige påfunn som ikke noe artig i det hele tatt. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 De sitter andre veien, fordi dette er et typisk kinesisk offentlig toalett. Det er et ståtoalett, samme sort som er så vanlig i Frankrike. Men kinesere har et underlig forhold til offentlige toalett. Veldig mange av dem kan ikke låses. Og når du endelig kommer til et låsbart et, så lar de jammen være å låse der også. Merkelig vane for en norsk å forstå. For meg er det en selvfølge å låse på offentlige steder. 0 Siter
Gjest Kinatur Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Merkelig vane for en norsk å forstå. For meg er det en selvfølge å låse på offentlige steder. For meg også! Jeg syns det er pinlig både å dytte opp dør etter dør og se at noen alt er i full gang der, og at andre hele tiden dytter opp døra der jeg sitter. Så å komme til låsbare offentlige toalett er en stor glede. En annen ting: De offentlige kinesiske toalettene er ikke utstyrt med toalettpapir. Så det lærer man seg som turist lynkjapt å kjøpe og bære med seg overalt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.