Gå til innhold

Dette er dagens!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mista nikket
Skrevet

Morsom så lenge det ikke var meg :-) Jeg hadde blitt fly forbanna hadde det hendt meg. Jeg reagerte på at de satt den andre veien i forhold til hva som er normalt for meg.

Gjest Kinatur
Skrevet

Morsom så lenge det ikke var meg :-) Jeg hadde blitt fly forbanna hadde det hendt meg. Jeg reagerte på at de satt den andre veien i forhold til hva som er normalt for meg.

De sitter andre veien, fordi dette er et typisk kinesisk offentlig toalett. Det er et ståtoalett, samme sort som er så vanlig i Frankrike.

Men kinesere har et underlig forhold til offentlige toalett. Veldig mange av dem kan ikke låses. Og når du endelig kommer til et låsbart et, så lar de jammen være å låse der også.

Skrevet

Typisk Japansk humor - helt vanvittige påfunn som ikke noe artig i det hele tatt.

Mista nikket
Skrevet

De sitter andre veien, fordi dette er et typisk kinesisk offentlig toalett. Det er et ståtoalett, samme sort som er så vanlig i Frankrike.

Men kinesere har et underlig forhold til offentlige toalett. Veldig mange av dem kan ikke låses. Og når du endelig kommer til et låsbart et, så lar de jammen være å låse der også.

Merkelig vane for en norsk å forstå. For meg er det en selvfølge å låse på offentlige steder.

Gjest Kinatur
Skrevet

Merkelig vane for en norsk å forstå. For meg er det en selvfølge å låse på offentlige steder.

For meg også!

Jeg syns det er pinlig både å dytte opp dør etter dør og se at noen alt er i full gang der, og at andre hele tiden dytter opp døra der jeg sitter.

Så å komme til låsbare offentlige toalett er en stor glede.

En annen ting: De offentlige kinesiske toalettene er ikke utstyrt med toalettpapir. Så det lærer man seg som turist lynkjapt å kjøpe og bære med seg overalt :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...