Gå til innhold

Solskinnshistorier?

Anbefalte innlegg

Gjest a survivor
Skrevet

Du...nå begynner jeg å lure,skrev jeg det?

Jeg har selvsakt sympati for andre,det er litt av mitt problem..lider med andre/for andre,får jo inn andres energier...

Men bra du fikk deg en latter da :D

Ogkom litt videre på din vei..he he :)

Hehe... nå fikk du meg til å smile enda engang *s*... hehe.. tusen takk... kanskje det var det som skulle til for at jeg skulle få sove inatt... tusen takk ... nattinatt Mirolanda... du hjalp meg videre på min vei... uten sympati... og så med sympati.. den er effektiv... ta først fra noen noe... og så gi det tilbake... hehe... tusen takk for de to smilene... nattinatt... *s*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• thinkerbell

2

• Gemini

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest a survivor
Skrevet

Du...nå begynner jeg å lure,skrev jeg det?

Jeg har selvsakt sympati for andre,det er litt av mitt problem..lider med andre/for andre,får jo inn andres energier...

Men bra du fikk deg en latter da :D

Ogkom litt videre på din vei..he he :)

Latter var det ikke da... men smil var det... hehe... tusen takk *ss*

Gjest Mirandolina
Skrevet

Hvordan fikk du tak i de healerne da?

Og ingen er sånn synske... de kan ikke vite noe sikkert... så det så.... *s* det er det eneste sikre i denne verden... at man ikke kan si noe sikkert om fremtiden... joda... man kan treffe ofte.. men ikke alltid...

Ba til Gud om å sende meg engler/hjelpere,så dukket de opp,jeg hadde gitt opp troen på menneske hjelpere...

Men Gud sendte meg dem :)

Healeren ser at jeg er mer ute av kroppen enn i den,det er flere mediumer som har sakt det...og jeg vet det jo selv.

Men etter h*n sa jeg trengte psykolog igjen og kanskje piller,det var nedtur,men stoler 100 % på h*n.

Gjest Mirandolina
Skrevet

Hehe... nå fikk du meg til å smile enda engang *s*... hehe.. tusen takk... kanskje det var det som skulle til for at jeg skulle få sove inatt... tusen takk ... nattinatt Mirolanda... du hjalp meg videre på min vei... uten sympati... og så med sympati.. den er effektiv... ta først fra noen noe... og så gi det tilbake... hehe... tusen takk for de to smilene... nattinatt... *s*

Nå fikk du meg til å le hehe :D

Håper du sover godt i natt,vi får drømme at vi får det godt og det livet vi ønsker...

See you in dreamwonderland :)

Natti natt!

Skrevet

Takk. Det var godt å høre. Skulle fått flere sånne historier. Tusen takk.

Hvor lenge hadde hun gått med en alvorlig tilstand?

Det er vel ganske naturlig at man da ikke vil i avisen -når alt er bra....

Gjest fortsatt god sommer:)
Skrevet

Det er vel ganske naturlig at man da ikke vil i avisen -når alt er bra....

la dette være en oppfordring til de som har gode erfaringer med det. at det hadde vært positivt om de kunne stått frem,og delt sine erfaringer-fører til større åpenhet også om psykisk sykdom:)

Skrevet

la dette være en oppfordring til de som har gode erfaringer med det. at det hadde vært positivt om de kunne stått frem,og delt sine erfaringer-fører til større åpenhet også om psykisk sykdom:)

Nei, det tror jeg ikke er noen god idé.

Gjest fortsatt god sommer
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke er noen god idé.

hvorfor ikke?

Skrevet

"Hvorfor er ikke avisene og ukebladene fulle av solskinnshistorier om folk som har fått et så helsemessrig godt liv etter tvangsbehandling i psykiatrien?"

Fordi det fortsatt i stor grad er tabu å være/ha vært psykisk syk. De færreste ønsker å brette ut sånt i media.

Gjest gomle
Skrevet

De fleste har vel ikke så veldig lyst til å bli brettet ut i avisene, solskinnshistorie eller ikke..

Skrevet

på tide at det er flere som begynner med å være åpne,da.:)

Nei - tror det er riktig for de fleste å legge sånt bak seg jeg - du må huske på at det å være "kjendis" er en irreversibel greie - og idet man går ut i media -så kan man lett bli en "kjendis" - som KANSKJE da får trøbbel med jobbsøknader, venner og familie - og barnas venner etc. etc. Det er ikke bare seg selv en har å tenke på når det gjelder slike ting.

Skrevet

Nei - tror det er riktig for de fleste å legge sånt bak seg jeg - du må huske på at det å være "kjendis" er en irreversibel greie - og idet man går ut i media -så kan man lett bli en "kjendis" - som KANSKJE da får trøbbel med jobbsøknader, venner og familie - og barnas venner etc. etc. Det er ikke bare seg selv en har å tenke på når det gjelder slike ting.

du har nok rett i at det da blir en ekstra belastning.men synd at det skal være slik.

Skrevet

du har nok rett i at det da blir en ekstra belastning.men synd at det skal være slik.

Hvorfor dele med folk man ikke aner hvem er en gang - folk leser vet du - enten det er et leserbrev eller en artikkel - og jungeltelegrafen virker.

Skrevet

Hvorfor dele med folk man ikke aner hvem er en gang - folk leser vet du - enten det er et leserbrev eller en artikkel - og jungeltelegrafen virker.

mener du det vi skriver her også? (når noen forteller om sine skjebner)

Skrevet

mener du det vi skriver her også? (når noen forteller om sine skjebner)

nei - her er vi jo anonyme -stort sett,

Skrevet

nei - her er vi jo anonyme -stort sett,

stort sett,sier du: hva/hvem kan evt bryte anonymiteten?

(leste det hadde vært noe oppstyr før rundt en web-master som var bruker.)

er det også andre faktorer som bryter anonymiteten?

Skrevet

stort sett,sier du: hva/hvem kan evt bryte anonymiteten?

(leste det hadde vært noe oppstyr før rundt en web-master som var bruker.)

er det også andre faktorer som bryter anonymiteten?

Ja - som meg f.eks. det er så mange her inne som kjenne meg i RL at jeg nesten ikke er anonym :)

Skrevet

Ja - som meg f.eks. det er så mange her inne som kjenne meg i RL at jeg nesten ikke er anonym :)

tusen takk for svar. :)

de som kjenner deg her er jo dine venner,vel.

ha en fortsatt fin dag og takk for praten:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...