Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du...nå begynner jeg å lure,skrev jeg det? Jeg har selvsakt sympati for andre,det er litt av mitt problem..lider med andre/for andre,får jo inn andres energier... Men bra du fikk deg en latter da Ogkom litt videre på din vei..he he Hehe... nå fikk du meg til å smile enda engang *s*... hehe.. tusen takk... kanskje det var det som skulle til for at jeg skulle få sove inatt... tusen takk ... nattinatt Mirolanda... du hjalp meg videre på min vei... uten sympati... og så med sympati.. den er effektiv... ta først fra noen noe... og så gi det tilbake... hehe... tusen takk for de to smilene... nattinatt... *s* 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Du...nå begynner jeg å lure,skrev jeg det? Jeg har selvsakt sympati for andre,det er litt av mitt problem..lider med andre/for andre,får jo inn andres energier... Men bra du fikk deg en latter da Ogkom litt videre på din vei..he he Latter var det ikke da... men smil var det... hehe... tusen takk *ss* 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvordan fikk du tak i de healerne da? Og ingen er sånn synske... de kan ikke vite noe sikkert... så det så.... *s* det er det eneste sikre i denne verden... at man ikke kan si noe sikkert om fremtiden... joda... man kan treffe ofte.. men ikke alltid... Ba til Gud om å sende meg engler/hjelpere,så dukket de opp,jeg hadde gitt opp troen på menneske hjelpere... Men Gud sendte meg dem Healeren ser at jeg er mer ute av kroppen enn i den,det er flere mediumer som har sakt det...og jeg vet det jo selv. Men etter h*n sa jeg trengte psykolog igjen og kanskje piller,det var nedtur,men stoler 100 % på h*n. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hehe... nå fikk du meg til å smile enda engang *s*... hehe.. tusen takk... kanskje det var det som skulle til for at jeg skulle få sove inatt... tusen takk ... nattinatt Mirolanda... du hjalp meg videre på min vei... uten sympati... og så med sympati.. den er effektiv... ta først fra noen noe... og så gi det tilbake... hehe... tusen takk for de to smilene... nattinatt... *s* Nå fikk du meg til å le hehe Håper du sover godt i natt,vi får drømme at vi får det godt og det livet vi ønsker... See you in dreamwonderland Natti natt! 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Takk. Det var godt å høre. Skulle fått flere sånne historier. Tusen takk. Hvor lenge hadde hun gått med en alvorlig tilstand? Det er vel ganske naturlig at man da ikke vil i avisen -når alt er bra.... 0 Siter
Gjest fortsatt god sommer:) Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det er vel ganske naturlig at man da ikke vil i avisen -når alt er bra.... la dette være en oppfordring til de som har gode erfaringer med det. at det hadde vært positivt om de kunne stått frem,og delt sine erfaringer-fører til større åpenhet også om psykisk sykdom:) 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 la dette være en oppfordring til de som har gode erfaringer med det. at det hadde vært positivt om de kunne stått frem,og delt sine erfaringer-fører til større åpenhet også om psykisk sykdom:) Nei, det tror jeg ikke er noen god idé. 0 Siter
Gjest fortsatt god sommer Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nei, det tror jeg ikke er noen god idé. hvorfor ikke? 0 Siter
Gemini Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 "Hvorfor er ikke avisene og ukebladene fulle av solskinnshistorier om folk som har fått et så helsemessrig godt liv etter tvangsbehandling i psykiatrien?" Fordi det fortsatt i stor grad er tabu å være/ha vært psykisk syk. De færreste ønsker å brette ut sånt i media. 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 hvorfor ikke? pga http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3225056 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 De fleste har vel ikke så veldig lyst til å bli brettet ut i avisene, solskinnshistorie eller ikke.. 0 Siter
Gjest fortsatt god sommer Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 pga http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3225056 på tide at det er flere som begynner med å være åpne,da. 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 på tide at det er flere som begynner med å være åpne,da. Nei - tror det er riktig for de fleste å legge sånt bak seg jeg - du må huske på at det å være "kjendis" er en irreversibel greie - og idet man går ut i media -så kan man lett bli en "kjendis" - som KANSKJE da får trøbbel med jobbsøknader, venner og familie - og barnas venner etc. etc. Det er ikke bare seg selv en har å tenke på når det gjelder slike ting. 0 Siter
Gjest fortsatt god sommer Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nei - tror det er riktig for de fleste å legge sånt bak seg jeg - du må huske på at det å være "kjendis" er en irreversibel greie - og idet man går ut i media -så kan man lett bli en "kjendis" - som KANSKJE da får trøbbel med jobbsøknader, venner og familie - og barnas venner etc. etc. Det er ikke bare seg selv en har å tenke på når det gjelder slike ting. du har nok rett i at det da blir en ekstra belastning.men synd at det skal være slik. 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 du har nok rett i at det da blir en ekstra belastning.men synd at det skal være slik. Hvorfor dele med folk man ikke aner hvem er en gang - folk leser vet du - enten det er et leserbrev eller en artikkel - og jungeltelegrafen virker. 0 Siter
Gjest fortsatt god sommer Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvorfor dele med folk man ikke aner hvem er en gang - folk leser vet du - enten det er et leserbrev eller en artikkel - og jungeltelegrafen virker. mener du det vi skriver her også? (når noen forteller om sine skjebner) 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 mener du det vi skriver her også? (når noen forteller om sine skjebner) nei - her er vi jo anonyme -stort sett, 0 Siter
Gjest fortsatt god sommer Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 nei - her er vi jo anonyme -stort sett, stort sett,sier du: hva/hvem kan evt bryte anonymiteten? (leste det hadde vært noe oppstyr før rundt en web-master som var bruker.) er det også andre faktorer som bryter anonymiteten? 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 stort sett,sier du: hva/hvem kan evt bryte anonymiteten? (leste det hadde vært noe oppstyr før rundt en web-master som var bruker.) er det også andre faktorer som bryter anonymiteten? Ja - som meg f.eks. det er så mange her inne som kjenne meg i RL at jeg nesten ikke er anonym 0 Siter
Gjest fortsatt god sommer Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja - som meg f.eks. det er så mange her inne som kjenne meg i RL at jeg nesten ikke er anonym tusen takk for svar. de som kjenner deg her er jo dine venner,vel. ha en fortsatt fin dag og takk for praten:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.