flisa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 tusen takk for svar. de som kjenner deg her er jo dine venner,vel. ha en fortsatt fin dag og takk for praten:) Ikke sikkert ALLE er venner ha det bra selv og kjøp denne; http://www.ringom.no/tenk_positivt.htm 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nå fikk du meg til å le hehe Håper du sover godt i natt,vi får drømme at vi får det godt og det livet vi ønsker... See you in dreamwonderland Natti natt! Tusen takk. Ja, jeg sovnet faktisk raskt etterpå. *s* Tusen takk til deg. Og bedre enn det - da jeg våknet kl 11.30 hadde jeg jo faktisk sovet i åtte timer uten å våkne opp tidligere. Så tusen tusen takk til deg. De to smilene du fikk frem gav meg faktisk en bedre natt enn jeg har hatt på lenge. Tusen takk. Guds fred. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tusen takk. Ja, jeg sovnet faktisk raskt etterpå. *s* Tusen takk til deg. Og bedre enn det - da jeg våknet kl 11.30 hadde jeg jo faktisk sovet i åtte timer uten å våkne opp tidligere. Så tusen tusen takk til deg. De to smilene du fikk frem gav meg faktisk en bedre natt enn jeg har hatt på lenge. Tusen takk. Guds fred. Så godt å lese.. Håper du får en fin dag *klem* 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Så godt å lese.. Håper du får en fin dag *klem* Tusen takk i like måte. *klem* *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.