Gå til innhold

Hvor ofte sex i veletablerte forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest Nok sex

Jeg har vært i et forhold i 10 år, og vi har sex ca. 1 gang pr. uke.

Mer enn nok for meg, men gubben synes det er for lite.

Hvor ofte har dere andre sex? Jeg ønsker svar fra folk som har vært sammen i MINST 5 år.

Altså: hvor ofte, og hvor lenge har dere vært sammen. Dette er jo et litt sensitivt tema, så det er jo bare å droppe nicket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240153-hvor-ofte-sex-i-veletablerte-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• drem

3

• Babette

3

• flisa

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest dropper nicket

Kjent hverandre i 10 år...bodd sammen i fem år...gift i fire...

Vi har absolutt alt for sjelden sex etter min mening...kanskje en gang pr. måned.

Men gubben syns det er nok.

Kan gi mange frustrasjonsperioder for min del....

Jeg har det på samme måte, og det er frustrerende!

Gjest sex sulta 16åring

Vi har sex ca 5 ggr pr uke. Har vært gift i 18 år.

Sexfrekvensen har alltid vært høy, bortsett fra i småbarnsperioden. Da var vi nede i 2-3 ggr pr uke.

hvordan klarer dere det!?

jeg vil bli som dere når jeg blir gift. er 16 og har vært med min kjære i et år. vi har sex to-tre ganger i ukn. vis jeg er heldig...

Gjest uten nick, ja!

vi har vært sammen i 10 år, og har 3 barn på 2, 4 og snart 7 år.

Vi vil gjerne ha sex mye oftere enn vi faktisk har det, men man blir jo lett avbrutt a småtasser som har tisset på seg, er tørste osv... Ikke like festlig å "starte igjen" etter et slikt avbrudd..

Men vi har vel sex 3-5 ganger i uka i snitt, tenker jeg.

Annonse

Gjest Baderen

hvordan klarer dere det!?

jeg vil bli som dere når jeg blir gift. er 16 og har vært med min kjære i et år. vi har sex to-tre ganger i ukn. vis jeg er heldig...

Det er jo lettere å få til når man bor sammen da :-)

Vi er flinke til å benytte anledningen, og å gjøre det også andre tider/steder enn i senga.

De første årene etter at vi giftet oss, ble det gjerne sex flere ganger hver dag. Men det tok jeg ikke med i første svaret, siden trådstarter bare ville ha svar fra personer som hadde vært i forhold i over fem år.

Vi har vært sammen i seks år, og i gjennomsnitt vil jeg tippe at vi har sex en gang i uka.

I ferier kan det være hver dag, ellers i helgene.

Men jeg har aldri opplevd maken til tenning og fysisk tiltrekning. Bare et kort suss på munnen gjør oss bokstavelig talt svimle, og det å holde ham i hånden føles som et favntak med nakne kropper.

Gjest anonym for anledningen

Vi har vært i sammen i 23 år nå og har to små barn.

Vi har sex i faste perioder uten prevensjon. Dvs.rett før og rett etter menstruasjon.

Det er ikke uvanlig at vi kjører på med sex i tre dager etterhverandre i disse periodene. Da er vi litt mettet og holder ut til neste runde. Dessuten får vi tid til å glede oss til neste gang!

Gjest sex sulta 16åring

Det er jo lettere å få til når man bor sammen da :-)

Vi er flinke til å benytte anledningen, og å gjøre det også andre tider/steder enn i senga.

De første årene etter at vi giftet oss, ble det gjerne sex flere ganger hver dag. Men det tok jeg ikke med i første svaret, siden trådstarter bare ville ha svar fra personer som hadde vært i forhold i over fem år.

dere er heldige. gratulerer.

Gjest Shira12

Vi har vært sammen i 8 år nå til høsten.

Det varier veldig hvor ofte vi har sex, men det er pga min sykdom.

Men det spiller også andre ting inn, mye og gjøre, stress osv.

Men i snitt 1-2 ganger i uken, i perioder mye hyppigere, det er som sagt så mye som spiller inn.

Men etter at vi fikk større hus, har vi blitt flinkere til og ikke låse seg til senga ;-)

Gjest Baderen

Vi har vært sammen i seks år, og i gjennomsnitt vil jeg tippe at vi har sex en gang i uka.

I ferier kan det være hver dag, ellers i helgene.

Men jeg har aldri opplevd maken til tenning og fysisk tiltrekning. Bare et kort suss på munnen gjør oss bokstavelig talt svimle, og det å holde ham i hånden føles som et favntak med nakne kropper.

Men når tenningen er så stor (det med å bli ør av et kyss høres veldig kjent ut), hvorfor har dere ikke sex oftere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...