Gå til innhold

nedgangstider i ung alder

Anbefalte innlegg

Gjest the caveman 16

jeg fikk et sexliv som 15år, det er nå et år siden og jeg lurer på om sexlivet mitt vil holde seg så bra som det har vært. vi har allerede begynt å slakke av. de første månedene var veldig aktive og de førte til at vi på et år har hatt sex over 450 ganger. nå har vi sex 1-2 ganger i uken.

vi har gjort det på mange måter på mange steder, så det er aldri kjedelig lenge. kjæresten min er så fantastisk at jeg vil være inne i henne nesten hele tiden, så jeg prøver nokk i allefall

mitt spørsmål er: er det normalt at nedgangen er så stor i så ung alder etter bare et år?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240164-nedgangstider-i-ung-alder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pluss minus

vil tro det re temmelig normalt...

da jeg var på din alder så vi nesten ikke verden utenifra på flere mnd...kun sex sex sex.

(har ikke tellingen på kor mye)

etter 1 år dabbet det av litt, men så skjøt det opp igjen...

funker ikke å være duracel kaniner i evigheter... må ha pauser innimellom:)

• 2 uker senere...
Gjest the caveman 16

kan ikke begripe hvorfor du holder tellingen?? er det for at du skal blåse deg for dine kamerater i ettertid, eller for ditt ego?

jeg vet det høres ille ut å holde tellingen, men jeg og kjæresten satt bare å snakket så kom det opp hvor mye vi hadde hatt sex. vi regnet ut med gjennomsnitt at vi etter et år er oppe i CA.450-460

det er kunn en av mine kamerater som vet om dette og han var med på diskusjonen.

her er det vell så godt som anonymt og da er det vell ikke vits i å skryte. prøvde å få med så mye informasjon som mulg om hvordan vi har det.

jeg vet det høres ille ut å holde tellingen, men jeg og kjæresten satt bare å snakket så kom det opp hvor mye vi hadde hatt sex. vi regnet ut med gjennomsnitt at vi etter et år er oppe i CA.450-460

det er kunn en av mine kamerater som vet om dette og han var med på diskusjonen.

her er det vell så godt som anonymt og da er det vell ikke vits i å skryte. prøvde å få med så mye informasjon som mulg om hvordan vi har det.

ja, men da sier man vel heller at man har sex en eller to ganger dagen...

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...