Yia Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Er det mulig å få en utskrift fra f.eks Telenor med en oversikt på hvilke sms man har mottatt og hva teksten i disse er? Eller kan man kun få dato og tidspunkt? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tror det er mulig,politiet gjør jo det i etterforskninger. Men sikkert avansert... 0 Siter
Gjest d r sleipt Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvorfor skal du ha det? Skal du vise folk andres private beskjeder til deg? 0 Siter
Yia Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Hvorfor skal du ha det? Skal du vise folk andres private beskjeder til deg? Nei, trakassering. 0 Siter
Yia Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Tror det er mulig,politiet gjør jo det i etterforskninger. Men sikkert avansert... Mulig man må gjennom politiet likevel, mente kanskje man ikke trengte det. Får ringe telenor. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Mulig man må gjennom politiet likevel, mente kanskje man ikke trengte det. Får ringe telenor. Best å ringe telenor,de har peil 0 Siter
Yia Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Best å ringe telenor,de har peil Gjorde det, de ante ikke hvordan det skulle gjøres. Men jeg fant ut at denne finnes simkort lesere som kan kobles til pc'en slik at man kan skrive de ut. 0 Siter
Gjest d r sleipt Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Gjorde det, de ante ikke hvordan det skulle gjøres. Men jeg fant ut at denne finnes simkort lesere som kan kobles til pc'en slik at man kan skrive de ut. Herrejerre....hva er det noen har skrevet til deg da?? Jeg synes du skal holde deg for god til å vise frem sms på den måten, det er det oftest bare psykopater som driver med. Ikke synk så lavt, gjør heller ting på en fair og rettferdig måte. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Gjorde det, de ante ikke hvordan det skulle gjøres. Men jeg fant ut at denne finnes simkort lesere som kan kobles til pc'en slik at man kan skrive de ut. Bra det ordnet seg da Vi vet ofte mest/best selv... 0 Siter
Yia Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Herrejerre....hva er det noen har skrevet til deg da?? Jeg synes du skal holde deg for god til å vise frem sms på den måten, det er det oftest bare psykopater som driver med. Ikke synk så lavt, gjør heller ting på en fair og rettferdig måte. Mellom 50-200 sms pr dag kalles sjikane så vidt meg bekjent. Og de eneste som skal se de er en advokat og eventuelt politiet. Innholdet har du ikke noe med, dette handler ikke om å vise frem sms jeg har fått, men trakassering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.