Mary Poppins Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Er fellesferien over eller er det en uke til? 0 Siter
Gjest ferieslutt Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg trodde ikke vi hadde fellesferie lenger? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det er vel juli som i utgangspunktet regnes som fellesferien, er det ikke? "..........................................." 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Det er vel juli som i utgangspunktet regnes som fellesferien, er det ikke? "..........................................." Jo men jeg trodde forrige uke var siste uken men så var det noen som sa at det gjenstår en uke igjen. 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jo men jeg trodde forrige uke var siste uken men så var det noen som sa at det gjenstår en uke igjen. Det beror vel litt på hvor en er hen i landet sånn rent geografisk. Vet ikke om det er sånn nå lengre, men tidligere så starta alltid fellesferien sørafor ei uke tidligere enn her i Trøndelag. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jo men jeg trodde forrige uke var siste uken men så var det noen som sa at det gjenstår en uke igjen. Ok. Nei, faen vet. ".................................." 0 Siter
fresja Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg jobber i Vest, og vi har den fjerde uken av fellesferien nå. Men det er noe som er bestem lokalt, antar jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.