Gå til innhold

husarbeidet ute

Gjest en av noen frustrerte fruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er ferien slutt, og det ektemannen skulle gjøre ute har ikke blitt gjort. Han har kun spylt to sider av huset, og det har ikke blitt malt. Vi leier rimelig og meningen er at vi skal gjøre litt utenfor også (litt vedlikehold). Jeg må mase på ektemannen, og han sitter sur ved pc'en sin. Hvorfor gjør ikke jeg dette selv lurer du kanskje på. Jo, jeg synes jeg har nok med det inne og ungene. Dessuten er jeg ofte syk (men det går jeg ikke mer inn på her). Hvordan får jeg ham til å forstå, kjære dolere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nonickk
Skrevet

Kan dere ikke bytte på arbeidsoppgavene?

Skrevet

Kan dere ikke bytte på arbeidsoppgavene?

Jeg er ikke flink til utearbeidet, men jeg har foreslått tanken. Men da ble det dobbelt opp med arbeid på meg siden ektemannen syntes pc'en var mer spennende.....

Gjest Nonickk
Skrevet

Jeg er ikke flink til utearbeidet, men jeg har foreslått tanken. Men da ble det dobbelt opp med arbeid på meg siden ektemannen syntes pc'en var mer spennende.....

Hva med å slette noen programmer på pc'n slik at den ikke virker lenger?

Skrevet

Hva med å slette noen programmer på pc'n slik at den ikke virker lenger?

Da sitter han vel dobbelt så lenge foran pc for å finne ut hvorfor den ikke virker.

Det hadde ihvertfall mannen min gjort.

Skrevet

Hiv ut pc'n, nytter ikke det, hiv ut ektemannen;o)

Gjest sigende etter
Skrevet

Si at du har pratet med noen som skal ta det, så blir det nok fart på ham. FOr det liker de ikke. Tror de nesten føler seg ydmyket ved tanken på at andre skal gjøre en jobb de var tiltenkt...

En annen ting er at om man bare setter i gang selv, med godt humør, så kommer mannfolka gjerne sigende etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...