Gå til innhold

usikker, sjalu og sliten

Anbefalte innlegg

Gjest svarte følelser

long story short; jeg har et problem med sjalusi og mistenksomhet. er selv klar over det, og jobber med å få kontroll over disse følelsene mine.

nå har det seg slik at jeg har en samboer som ikke alltid har vært ærlig, jeg har tatt ham i blank løgn flere ganger, noe som ikke har hjulpet på usikkerheten min.

sexlivet vårt har vært nærmest ikkeeksisterende i etpar år nå, og det er ikke meg det står på. han har aldri lyst, og jeg tror jeg har hørt de fleste unnskyldningene minst tre ganger. når vi først har sex syns jeg det er knall, og det tror jeg han synes og, det skjer bare så sjelden..

nå har det seg slik at han jobber masse. veldig masse. de siste mnd har det blitt overtid iallefall to ganger pr uke, pluss noen helger.

(sexlyst har lite med jobbmengde å gjøre her, i perioder har han nesten ikke jobbet og det har ikke blitt bedre av den grunn..)

på jobb har han en lærling ('lærlingen min' kaller han henne), og hun har visstnok jobbet like mye overtid i det siste. igår sa han at hun var sykemeldt, men når jeg hentet ham på jobb idag så var hun der gitt.. jobbet overtid idag og.

via en kollega av meg, har jeg fått høre at noen mente han hadde hatt besøk av meg, på en gjenforeningsfest for noen uker siden. jeg var aldri innom denne festen, kjørte ham til lokalene men ikke mer.

denne lærlingen hans og jeg har lik hårfarge og -lengde, og er vel nesten like høye, ellers er vi ikke så like.

samboer sier at han ikke vet hva jeg snakker om. (ang. dette besøket på denne festen)

jeg er så full av vonde følelser akkurat nå, og aner ikke hva jeg skal tro.

er det jeg som overreagerer igjen, eller er det mulig at det ikke bare jobbes når han går overtid?

jeg hater å være så usikker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/240228-usikker-sjalu-og-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...