Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hva gjør jeg da? Noen som vet? Var ikke blokkert før,hvorfor er det plutselig det nå? Drittdata... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tenk om alle vi som chatter, heller hadde satt oss ut på en benk... hehe... da ville verden blitt et bedre sted... eller kanskje ikke.. for det blir skrevet masse flott her som man måtte sittet lenge å vente på en benk på... faktisk... tusen takk for alle gode ord. Kanskje er det msn-serveren som er midlertidig ute av drift et sted? Hvor lenge har problemet vedvart? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tenk om alle vi som chatter, heller hadde satt oss ut på en benk... hehe... da ville verden blitt et bedre sted... eller kanskje ikke.. for det blir skrevet masse flott her som man måtte sittet lenge å vente på en benk på... faktisk... tusen takk for alle gode ord. Kanskje er det msn-serveren som er midlertidig ute av drift et sted? Hvor lenge har problemet vedvart? Noen dager... Begynner å tro at maskinen er besatt snart...er noe rart med denne siden også... Plutselig står det masse bokstaver under..eller nedenfor denne siden..men kanskje det er sånn... Kanskje jeg odlegger hele maskinen med alt surret.. Skulle heller sittet ute på en benk ja...enig...men.. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tenk om alle vi som chatter, heller hadde satt oss ut på en benk... hehe... da ville verden blitt et bedre sted... eller kanskje ikke.. for det blir skrevet masse flott her som man måtte sittet lenge å vente på en benk på... faktisk... tusen takk for alle gode ord. Kanskje er det msn-serveren som er midlertidig ute av drift et sted? Hvor lenge har problemet vedvart? Jo,det er noe galt med denne siden også...ser det nå. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Noen dager... Begynner å tro at maskinen er besatt snart...er noe rart med denne siden også... Plutselig står det masse bokstaver under..eller nedenfor denne siden..men kanskje det er sånn... Kanskje jeg odlegger hele maskinen med alt surret.. Skulle heller sittet ute på en benk ja...enig...men.. Ja, det er noe galt med DOL-siden også.... jeg ser også alle de bokstavene... teknisk feil sikkert.... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja, det er noe galt med DOL-siden også.... jeg ser også alle de bokstavene... teknisk feil sikkert.... Godt det ikke bare er jeg som ser dem da....phu 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.