wun Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Heisan, jeg er nå henvist til gynekolog etter å ha prøvd å bli gravid i over et år. Tallene mine ser slik ut (har tempet de siste 4 mnd) (5 cycles) Ave. Min. Max. Ovulation: 24 18 30 Luteal Phase: 15 13 17 Cycle length: 40 29 54 Jeg har fikk mensen etter 29 dager den mnd jeg prøvde fotsone terapi. Denne siste gangen kom el over en uke senere enn vanlig, og derfor også mensen. Kan alkohol ha utsatt dette, det har blitt noe mer alkohol i sommer enn vanlig. pga sommerfester osv.(Drikker egentlig svært lite) Jeg har fått brev om at jeg skal ha med sædprøve fra mannen ved første konsultasjon. Det jeg lurer på: - er det sannsynlig at lange sykluser er mitt problem? - hvordan kan lange sykluser behandles? - jeg er 165 cm over bakken, og veier 73kg. en del av denne vekten ligger rundt magen, kan dette også spille inn? - hva skjer på første utredning hos gynekolog? - hvor fort kan evnt. behanlding komme i gang? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/240235-henvist-til-gynekolog-lange-sykluser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.