Gå til innhold

An error has occured!

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Når jeg har åpnet et innlegg for å lese det, så står det en beskjed under selve innlegget: An error has occured, og masse tegn og bokstaver nedover. Det kommer flere linjer med dette for hvert innlegg jeg åpner ser det ut som, og det er kjempe irriterende. Hva kan dette være? det er kun på doktor online sine sider dette skjer, og kanskje noen andre har det på sin egen pc?

Videoannonse
Annonse
Solsikkefrø
Skrevet

Jeg også.

Godt det ikke bare er meg ;) trodde pc'en kanskje hadde fått virus eller noe nå. Men da er det nok noe tull med doktor online.

Skrevet

Det er en tråd om det ca 8 lenger ned her. Det gjelder meg også. Da kan vi nok konkludere med at problemet ligger hos dol og ikke hos oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...