amber sun Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Noen som vet om Elkjøp o.l. tar imot gamle hvitevarer selv om en ikke kjøper noe? Kan man sette fra seg en gammel fryseboks f eks, uten å kjøpe noe? Eller tar de ikke imot dette? 0 Siter
Sør Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja, de er lovpålagt å ta imot (i butikkens åpningstid). Alt godt, 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Ja, men det er også gratis på fyllinga, om du har en i nærheten. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Ja, de er lovpålagt å ta imot (i butikkens åpningstid). Alt godt, Fine! Takk for svar. :-) Da lemper vi nok den gamle fryseboksen utenfor Elkjøp. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Ja, men det er også gratis på fyllinga, om du har en i nærheten. Nja, det er ikke gratis på fyllinga her. Vi betaler for å levere søppel på innsamlingsstasjonen. Så jeg tenker vi går for Elkjøp jeg. Takk for svar. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Nja, det er ikke gratis på fyllinga her. Vi betaler for å levere søppel på innsamlingsstasjonen. Så jeg tenker vi går for Elkjøp jeg. Takk for svar. :-) Søppel ja, men elektrisk og elektronisk avfall SKAL være gratis. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 Søppel ja, men elektrisk og elektronisk avfall SKAL være gratis. hm, ok. Da får vi se hvor vi lemper den. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.