Gjest Flystripa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Her kan det komme noen glupe forslag til kjekke ting og tang. Selv kan jeg ikke komme på annet enn at støvsugeren er min beste venn, og at vannkoker'n hadde jeg ikke klart meg uten... 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Vannkoker? I hvilke sammenhenger bruker du den? 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Mikroovnen min med steikeplate til pizza og skikkelig tineprogram. Den brukes også til oppvarming av melk til kaffen, minstemann varmer mat i den, Jeg kjøpte akkurat ny etter å ha hatt den gamle i 10 år. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Tja. Ipoden følger meg i tykt og tynt. Etter at jeg kjøpte den har jeg ikke brukt en eneste cd-plate (til annet enn å rippe musikk). Hjemmekinoanlegget. Jeg har vært en filmfreak i alle år, men så lyset på nytt etter at jeg fikk skikkelig lyd. Sykkelen min. Den er fantastisk god å sykle på, og med mindre været suger, som i dag, nyter jeg milene til og fra jobb. Morsom- og knallgod trening. Men det beste, dog var det en gave fra min bror, er en kaffepresse. Fyttihelvete hvor mye god kaffe jeg nå dytter i meg. Det er helt utrolig hvor godt kaffe kan være når man holder seg unna de kjente billigmerkene på Rimi. Jeg hadde ikke klart meg uten. Ulempen er at vanlig kaffe nå smaker drit. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Vannkoker? I hvilke sammenhenger bruker du den? Til matlaging. Skal jeg koke poteter, grønnsaker, saus osv, koker jeg alltid opp vannet i vannkokeren først. Det går nemlig lynkjapt. Og ikke minst til morsmelkerstatning. Koke opp, avkjøe litt, så blande. Genialt. Skal det være en kopp te? = Vannkoker'n. Bake med fingervarm væske? Oppkokt vann blandet med kaldtvann. Aldri lunkent spingvann. Dette er min hobby - å koke vann! ;o) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Min komfyr med dobbel stekeovn! Smart - jeg har også det ) 0 Siter
org Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Smart - jeg har også det ) Husquarna vil jeg anta? Ryker sikringen hos deg når du har på begge stekeovnene og ei kokeplate på fullt? 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Induksjonskomfyr! Jeg gidder nå koke poteter, siden vannet koker før jeg rekker snu meg. Lettere overdrevet, men nesten sant. Og en lokkåpner til rundt femtilappen. Tar tak i gjenstridige lokk og vipper lett på de så vakuumet fjernes, og så kan de åpnes så lett som bare det uten fingerkraft i det hele tatt. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Moccamaster kaffetrakter. Har traktet utallige liter kjempegod kaffe de siste 9 årene. 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Moccamaster kaffetrakter. Har traktet utallige liter kjempegod kaffe de siste 9 årene. Den skriver jeg under på! Har hatt vår i 12 år, utrolig bra produkt. Hilsen 0 Siter
KaVa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Uten tvil: Oppvaskmaskinen. Jeg ELSKER oppvaskmaskinen. og min kjøkkenmaskin ra Braun. (Veldig husmoderlig her, oppdager jeg:-) Et par sko fra Din Sko - kjøpt da jeg var gravid første gang - i 1998. Skoene var svarte, hadde høye, brede hæler og hadde en god, tykk såle - men så likevel nette og fine ut. De satt perfekt på foten og var _meget_ flittig i bruk inntil jeg -med sorg i hjertet -var tvunget til å kaste dem i sommer... (Hadde gått hull i innersålen, gikk på "innmaten" i sålen - ikke behagelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.