fineline Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Har hatt en interessant diskusjon på jobben om hvem man sender meldinger med og hvem man svarer og ikke svarer. Hva gjør du hvis noen du ikke liker sender deg ofte meldinger? Svarer med engang eller venter litt, eller venter lenge for å vise at du ikke setter pris på meldingene. Jeg må si at jeg svarer ikke på alle meldinger, men hvis det er noen som jeg vil vise at jeg liker og setter pris på svarer jeg med engang. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 "Hva gjør du hvis noen du ikke liker sender deg ofte meldinger? " De gangen har det har skjedd har jeg først svart med korte svar. Så høffelig avist og til slutt; Veldig sint beskjed om at vedkommende bør holde seg unna meg. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvor raskt jeg svarer har lite å gjøre med hvor godt jeg liker meldingen jeg har fått. Det har vel heller å gjøre med om jeg har tid eller anledning til å svare, eller hvor raskt jeg får med meg at det har tikket inn en melding. Jeg oppbevarer ikke alltid telefonen slik at jeg hører at det kommer melding. Men jeg får stort sett ikke plagsomme meldinger eller meldinger jeg ikke liker. Som regel svarer jeg forholdsvis raskt på meldingene jeg får. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvor raskt jeg svarer avhenger av helt andre faktorer enn hvor mye jeg liker personen bak meldingen. Men jeg er ikke plaget med meldinger fra folk jeg ikke liker. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg får faktisk sjelden sms for tiden, med mindre jeg sender en selv. Tror folk har innsett at jeg ikke orker å sitte å skrive hehe 0 Siter
fineline Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1154376679' post='3225967] "Hva gjør du hvis noen du ikke liker sender deg ofte meldinger? " De gangen har det har skjedd har jeg først svart med korte svar. Så høffelig avist og til slutt; Veldig sint beskjed om at vedkommende bør holde seg unna meg. Vi tøyset med dette noen jenter på jobben, og en av oss er fasinert av en mann. Vi sa at hun skulle finne på noe og sende ham melding. Han svarte på 35 sekunder tilbake og konklusjonen var at han likte henne siden han svarte med engang;) Litt moro må en ha i hverdagen. Ville vært imponert hvis mine venner svarte på under et minutt når jeg stiller spørsmål i en melding. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Vi tøyset med dette noen jenter på jobben, og en av oss er fasinert av en mann. Vi sa at hun skulle finne på noe og sende ham melding. Han svarte på 35 sekunder tilbake og konklusjonen var at han likte henne siden han svarte med engang;) Litt moro må en ha i hverdagen. Ville vært imponert hvis mine venner svarte på under et minutt når jeg stiller spørsmål i en melding. Jeg kan svare fort på mld uten at jeg er int. i vedkommende. Men det er alt ettersom hvor jeg har mobilen og hva jeg gjør på. Men kan vel innrømme at hvis jeg får fra en jeg liker, så går fingrene ekstra fort over tastene 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 De jeg ikke nødvendigvis har lyst til å høre fra igjen, svarer jeg ikke. Ellers svarer jeg sånn nogenlunde så fort jeg har anledning. Men det hender jo at jeg kan glemme det... 0 Siter
fineline Skrevet 1. august 2006 Forfatter Skrevet 1. august 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1154380915' post='3226102] Jeg kan svare fort på mld uten at jeg er int. i vedkommende. Men det er alt ettersom hvor jeg har mobilen og hva jeg gjør på. Men kan vel innrømme at hvis jeg får fra en jeg liker, så går fingrene ekstra fort over tastene Det var poenget at fingrene hadde gått ekstra fort i dette tilfellet. Hun rakk ikke å legge tlf. ned;) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det var poenget at fingrene hadde gått ekstra fort i dette tilfellet. Hun rakk ikke å legge tlf. ned;) He he! Kanskje de snart blir et par? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.