Gå til innhold

Avslutte hotmail?

Anbefalte innlegg

Gjest nøstebarn
Skrevet

Hvordan avslutter man en hotmail email?

Vil at de jeg mailer meg skal vite at jeg ikke har hotmail mer... Uten å nødvendigvis informere de.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mirandolina
Skrevet

Hvis ikke du bruker den,avslutter den seg selv etter så så lang tid...

Men tror ikke de som sender e.post kan se det.

Snacky1365380698
Skrevet

Er hotmailkontoen din inaktiv i 30 dager (altså du logger deg ikke på) slettes den automatisk. Skal folk få beskjed om det derimot, må du settes deg ned å skrive selv.

Kan ikke få alt gratis, vett :)

Gjest a survivor
Skrevet

Er hotmailkontoen din inaktiv i 30 dager (altså du logger deg ikke på) slettes den automatisk. Skal folk få beskjed om det derimot, må du settes deg ned å skrive selv.

Kan ikke få alt gratis, vett :)

Dersom man sender til en inaktiv konto, så får vel iallefall avsender returbeskjed om at konto ikke lengre eksisterer?

Skrevet

Ikke bruk kontoen på 30 dager, da vil de som sender mail til deg få den i retur med beskjed om at kontoen ikke eksisterer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...