Gjest nøstebarn Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvordan avslutter man en hotmail email? Vil at de jeg mailer meg skal vite at jeg ikke har hotmail mer... Uten å nødvendigvis informere de. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvis ikke du bruker den,avslutter den seg selv etter så så lang tid... Men tror ikke de som sender e.post kan se det. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Er hotmailkontoen din inaktiv i 30 dager (altså du logger deg ikke på) slettes den automatisk. Skal folk få beskjed om det derimot, må du settes deg ned å skrive selv. Kan ikke få alt gratis, vett 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Er hotmailkontoen din inaktiv i 30 dager (altså du logger deg ikke på) slettes den automatisk. Skal folk få beskjed om det derimot, må du settes deg ned å skrive selv. Kan ikke få alt gratis, vett Dersom man sender til en inaktiv konto, så får vel iallefall avsender returbeskjed om at konto ikke lengre eksisterer? 0 Siter
cecily Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ikke bruk kontoen på 30 dager, da vil de som sender mail til deg få den i retur med beskjed om at kontoen ikke eksisterer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.