Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hva har du puttet i deg nå? ".................................." hehe.... good question.. jeg skrev et langt dikt engang.. og en lurte på det samme... men nei.... det enste jeg har puttet i meg av slikt er ordinert av lege... og det er flere måneder siden.. .. nei det dere er vitner til er ... senvirkninger av helsevesenets tvangsbruk ... periodevis er det masse kritikk fra min side... og så går man over i en slik fase som nå... og en vakker dag er jeg vel fullstendig normalisert... frihetsberøvelse er skummelt.... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 hehe.... good question.. jeg skrev et langt dikt engang.. og en lurte på det samme... men nei.... det enste jeg har puttet i meg av slikt er ordinert av lege... og det er flere måneder siden.. .. nei det dere er vitner til er ... senvirkninger av helsevesenets tvangsbruk ... periodevis er det masse kritikk fra min side... og så går man over i en slik fase som nå... og en vakker dag er jeg vel fullstendig normalisert... frihetsberøvelse er skummelt.... ikke selve frihetsberøvelse mest.. men senvirkningen av dem... skummelt var et dårlig ord... skulle heller skrevet: frihetsberøvelse er... tja... forslag til gode betegnelser av dets senvirkninger? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Chicago i 1983. Dæven for en T-bane! Tøft *s* 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 ikke selve frihetsberøvelse mest.. men senvirkningen av dem... skummelt var et dårlig ord... skulle heller skrevet: frihetsberøvelse er... tja... forslag til gode betegnelser av dets senvirkninger? eller selvsagt frihetsberøvelsen også.... selvsagt... 0 Siter
Gjest DET var en øde plass det Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Eller.....Eivindvik? "................................." Å herregud, hvis du mener Eivinvik i Gulen .... der var vi i bryllup for noen år siden, det må vel være guds mest forlatte sted . Vi opplevde da campingplassen, "hotellet" som akkurat da var uten vann, kirken og "samfunnshuset", var det noe særlig mer der da .... jo èn bensinpumpe og en butikk, det var IKKE minibank der husker jeg . 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Å herregud, hvis du mener Eivinvik i Gulen .... der var vi i bryllup for noen år siden, det må vel være guds mest forlatte sted . Vi opplevde da campingplassen, "hotellet" som akkurat da var uten vann, kirken og "samfunnshuset", var det noe særlig mer der da .... jo èn bensinpumpe og en butikk, det var IKKE minibank der husker jeg . Så du noen trær? blomster? fugler? bær? sommerfugler? busker? elver? bekker? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Hvordan gikk det med nettvik.no forresten? "Hvordan gikk det med nettvik.no forresten?" Å ja - nå husker jeg den. Ja, hva faen skjedde med den? Den er borte nå, ihvertfall. "......................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 "Hvordan gikk det med nettvik.no forresten?" Å ja - nå husker jeg den. Ja, hva faen skjedde med den? Den er borte nå, ihvertfall. "......................................." Ennå ett u-edruelig prosjekt? 0 Siter
McLoud Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Det må bli Homansbyen eller Gamlebyen, blir ikke helt enig med meg selv. 0 Siter
sheba Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Kommer ikke på noe bedre, så jeg må si Kristiansund. "........................................" kremt! Nå bytta du ut "A" med "U", fydda;) 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 kremt! Nå bytta du ut "A" med "U", fydda;) Nei - KristiansAnd var allerede foreslått :-) "........................................." 0 Siter
Osiris Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sorry, jeg bare MÅTTE rette overskrifta, man kan ikke si hvem om en by. Den beste byen jeg har besøkt er Bologna, en helt fantastisk trivelig by i Italia. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hvilken by som er den beste jeg har besøkt? I sommer var jeg i Minneapolis. Det var en utrolig koselig by som jeg umiddelbart trivdes veldig godt i. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 HVEM by? Hva betyr det? HVEM er et spørreord, spørrepronomen for å være helt korrekt. Det skulle selvsagt stått Hvilken..... ....men selv ikke jeg er ufeilbarlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.