Babette Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det må bli Homansbyen eller Gamlebyen, blir ikke helt enig med meg selv. Eller hva med Andeby? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 "Hvem by".... ;-) Med mine interesser er svaret London. Ingen over, ingen ved siden. 0 Siter
Gjest nienna Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Barcelona og Toronto. To helt forskjellige byer, men de er fascinerendes på hver sine måter =) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Eller hva med Andeby? Søtt... *s* 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 "Hvem by".... ;-) Med mine interesser er svaret London. Ingen over, ingen ved siden. ...og ingen under. Hehe... bortsett fra subway'en og the underground lyssky societies... *s* 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Tallinn og Rio De Janeiro. Hehe... interresting combination *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.