Gjest girl with no name Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Postet på Åpen og Webmaster. Jeg lurer stadig på hva som passer og ikke paser når det gjelder klær. Hadde vært kjekt med et forum å lufte slikt på! Nå lurer jeg feks om slike korte sokker som går under ankelen er 'lov' å bruke i sandaler. Ser det mindre teit ut enn vanlige sokker? Sånne enkle ting... Hvilke farger som går og ikke går sammen og andre 'viktige' saker... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 De korte sokkene jeg ser mange av dagens fjortiser bruke, ser for jævlig ut, uansett hvordan de brukes. 0 Siter
sheba Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 synes ikke sokker er fint i sandaler jeg, det er forbeholdt velpleide føtter:-) hva et moteforum angår så kan du vel diskutere sånne ting på åpent? her snakkes det jo om alt:) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 De korte sokkene jeg ser mange av dagens fjortiser bruke, ser for jævlig ut, uansett hvordan de brukes. fjortis å bruke korte sokker??? _Alle_ bruker jo det,ser litt bedre ut en å ha sokker oppover leggen da. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hurra for de korte sokkene!! Ellers: se deg i speilet, det svarer på det meste. Eller diskuter med venninenr/på jobben/whatever. Vi kn ikke 'se' deg her, vettu. Fri deg fra moteslaveregler, prøv heller å utvikle blikket og en selvstendig smak. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hurra for de korte sokkene!! Ellers: se deg i speilet, det svarer på det meste. Eller diskuter med venninenr/på jobben/whatever. Vi kn ikke 'se' deg her, vettu. Fri deg fra moteslaveregler, prøv heller å utvikle blikket og en selvstendig smak. Jada, jada, alt som diskuteres her kan jo diskuteres med venninner og andre isteden. Menjeg synes nå et slikt forum hadde vært kjekt jeg da, for jeg kan ikke alltid se om det er pent eller ikke. Og det er jo visse regler for hva som passer eller ikke, som sånne antimotefolk som meg ikke kjenner til. Venninner (iallefall) mine kan en ikke alltid stole på når en spør. De skal liksom ikke såre. 0 Siter
siddisen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Aldri sokker i sandaler/åpne sko! Kom med motespørsmål her på Åpent. Trenger ikke eget forum for det. 0 Siter
KaVa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Sokker har ingenting å gjøre i sandaler. Uansett form og størrelse på sokken! Eneste som har "lov" å bruker sokker i sandaler, er helsepersonell o.l. som bruker helsesandaler på jobb... 0 Siter
cecily Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Bortsett fra reise, meldinger, webbis og åpent forum er alle andre fora noe som er knyttet til helse, så dette moteforumet ditt får du nok ikke gjennom. Sokker i sandaler er skikkelig stygt, uansett. 0 Siter
cecily Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 De korte sokkene jeg ser mange av dagens fjortiser bruke, ser for jævlig ut, uansett hvordan de brukes. Hehe, poenget med disse lave sokkene er jo at de ikke skal synes i skoene. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 T-skjorte, litt for korte olabukser, hvite sportssokker med rød stripe og sandaler kan brukes til alt. Og lommene er for å ha henda i. Utslitt joggdedress og grillforkle til fest. Trenger ikke forum til det. 0 Siter
Gjest pleiemedarbeider Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Bortsett fra reise, meldinger, webbis og åpent forum er alle andre fora noe som er knyttet til helse, så dette moteforumet ditt får du nok ikke gjennom. Sokker i sandaler er skikkelig stygt, uansett. Det må vi ha på jobb (sykehjem). 0 Siter
cecily Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det må vi ha på jobb (sykehjem). Det er unntaket. Eneste gang det er ok :-) 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jada, jada, alt som diskuteres her kan jo diskuteres med venninner og andre isteden. Menjeg synes nå et slikt forum hadde vært kjekt jeg da, for jeg kan ikke alltid se om det er pent eller ikke. Og det er jo visse regler for hva som passer eller ikke, som sånne antimotefolk som meg ikke kjenner til. Venninner (iallefall) mine kan en ikke alltid stole på når en spør. De skal liksom ikke såre. Hehe, jeg trodde du skulle anklage meg for å være 'antimotefolk'. Og så sa du det om deg selv. Jeg er vel slik jeg også.. Men jeg synes 'hovedsiluetten' i moten ikke er til å komme utenom, for vi er vanedyr. Når vi har sett det samme på de fleste, (moteslavene?? hihi..) .. over lang tid, da blir det en slags mal det ikke går å komme utenom. Eksempel: Buksesleng/gulrot'sleng'. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hehe, poenget med disse lave sokkene er jo at de ikke skal synes i skoene. De stikker jo opp en cm eller 2? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Aldri sokker i sandaler/åpne sko! Kom med motespørsmål her på Åpent. Trenger ikke eget forum for det. Enig med du! Unntatt når man er turist på byvandring i sydeuropa en varm sommerdag og ikke vil ha gnagsår.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.