Gå til innhold

Hva med et moteforum da dere?

Anbefalte innlegg

Gjest girl with no name
Skrevet

Postet på Åpen og Webmaster.

Jeg lurer stadig på hva som passer og ikke paser når det gjelder klær. Hadde vært kjekt med et forum å lufte slikt på!

Nå lurer jeg feks om slike korte sokker som går under ankelen er 'lov' å bruke i sandaler. Ser det mindre teit ut enn vanlige sokker? Sånne enkle ting...

Hvilke farger som går og ikke går sammen og andre 'viktige' saker...

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

De korte sokkene jeg ser mange av dagens fjortiser bruke, ser for jævlig ut, uansett hvordan de brukes.

Skrevet

synes ikke sokker er fint i sandaler jeg, det er forbeholdt velpleide føtter:-)

hva et moteforum angår så kan du vel diskutere sånne ting på åpent? her snakkes det jo om alt:)

Gjest Aimabel
Skrevet

De korte sokkene jeg ser mange av dagens fjortiser bruke, ser for jævlig ut, uansett hvordan de brukes.

fjortis å bruke korte sokker??? _Alle_ bruker jo det,ser litt bedre ut en å ha sokker oppover leggen da.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hurra for de korte sokkene!! :)

Ellers: se deg i speilet, det svarer på det meste. Eller diskuter med venninenr/på jobben/whatever.

Vi kn ikke 'se' deg her, vettu. Fri deg fra moteslaveregler, prøv heller å utvikle blikket og en selvstendig smak.

Gjest girl with no name
Skrevet

Hurra for de korte sokkene!! :)

Ellers: se deg i speilet, det svarer på det meste. Eller diskuter med venninenr/på jobben/whatever.

Vi kn ikke 'se' deg her, vettu. Fri deg fra moteslaveregler, prøv heller å utvikle blikket og en selvstendig smak.

Jada, jada, alt som diskuteres her kan jo diskuteres med venninner og andre isteden. Menjeg synes nå et slikt forum hadde vært kjekt jeg da, for jeg kan ikke alltid se om det er pent eller ikke. Og det er jo visse regler for hva som passer eller ikke, som sånne antimotefolk som meg ikke kjenner til. Venninner (iallefall) mine kan en ikke alltid stole på når en spør. De skal liksom ikke såre.

Skrevet

Aldri sokker i sandaler/åpne sko!

Kom med motespørsmål her på Åpent. Trenger ikke eget forum for det.

Skrevet

Sokker har ingenting å gjøre i sandaler. Uansett form og størrelse på sokken!

Eneste som har "lov" å bruker sokker i sandaler, er helsepersonell o.l. som bruker helsesandaler på jobb...

Skrevet

Bortsett fra reise, meldinger, webbis og åpent forum er alle andre fora noe som er knyttet til helse, så dette moteforumet ditt får du nok ikke gjennom.

Sokker i sandaler er skikkelig stygt, uansett.

Skrevet

Hehe, poenget med disse lave sokkene er jo at de ikke skal synes i skoene.

Skrevet

T-skjorte, litt for korte olabukser, hvite sportssokker med rød stripe og sandaler kan brukes til alt. Og lommene er for å ha henda i.

Utslitt joggdedress og grillforkle til fest.

Trenger ikke forum til det.

Gjest pleiemedarbeider
Skrevet

Bortsett fra reise, meldinger, webbis og åpent forum er alle andre fora noe som er knyttet til helse, så dette moteforumet ditt får du nok ikke gjennom.

Sokker i sandaler er skikkelig stygt, uansett.

Det må vi ha på jobb (sykehjem).

Skrevet

Det må vi ha på jobb (sykehjem).

Det er unntaket. Eneste gang det er ok :-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jada, jada, alt som diskuteres her kan jo diskuteres med venninner og andre isteden. Menjeg synes nå et slikt forum hadde vært kjekt jeg da, for jeg kan ikke alltid se om det er pent eller ikke. Og det er jo visse regler for hva som passer eller ikke, som sånne antimotefolk som meg ikke kjenner til. Venninner (iallefall) mine kan en ikke alltid stole på når en spør. De skal liksom ikke såre.

Hehe,

jeg trodde du skulle anklage meg for å være 'antimotefolk'. Og så sa du det om deg selv. Jeg er vel slik jeg også.. Men jeg synes 'hovedsiluetten' i moten ikke er til å komme utenom, for vi er vanedyr.

Når vi har sett det samme på de fleste, (moteslavene?? hihi..) .. over lang tid, da blir det en slags mal det ikke går å komme utenom. Eksempel: Buksesleng/gulrot'sleng'.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hehe, poenget med disse lave sokkene er jo at de ikke skal synes i skoene.

De stikker jo opp en cm eller 2?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Aldri sokker i sandaler/åpne sko!

Kom med motespørsmål her på Åpent. Trenger ikke eget forum for det.

Enig med du! Unntatt når man er turist på byvandring i sydeuropa en varm sommerdag og ikke vil ha gnagsår....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...