Gå til innhold

Pratsjuk!

Anbefalte innlegg

Gjest Pratsjuk!
Skrevet

I går kveld holdt jeg på å gå på veggen: Jeg hadde ikke fått "snakket meg ferdig" for dagen! Jeg hadde enda masse å prate om i går kveld!

Jeg jobber med bare mannfolk... og er gift med et mannfolk!

Og mannfolk er ikke så pratsjuk som oss kvinner!

Ring til venninner...sier du? De fleste av mine "venninner" er mannfolk...

Ring til noen i slekt...sier du? Har ingen kontakt med resten av slekta...

Hva i svarteste gjør jeg da om kveldene når jeg holder på å gå på veggen pga mangel på prating?

Videoannonse
Annonse
Gjest heffalumpen
Skrevet

prøv å få deg ei venninne å skravle med på telefon. Langt prosjekt, men du må begynne. Og du er vel glad for at du er gift men en mann går jeg utfra? Dessuten er min erfa at du kan skravle med endel menn også, selv om du ikke kan skravle med din utvalgte. Det kan bli store doser for dem vettu - de trenger litt fred, og ikke tygge drøv på alt, slik vi kvinner ofte liker :)

Gjest Prøv Msn
Skrevet

Flere dolere har lagt ut msnadressene sine her.

Legg inn noen av dem og chatt i vei :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...