Gjest Pratsjuk! Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 I går kveld holdt jeg på å gå på veggen: Jeg hadde ikke fått "snakket meg ferdig" for dagen! Jeg hadde enda masse å prate om i går kveld! Jeg jobber med bare mannfolk... og er gift med et mannfolk! Og mannfolk er ikke så pratsjuk som oss kvinner! Ring til venninner...sier du? De fleste av mine "venninner" er mannfolk... Ring til noen i slekt...sier du? Har ingen kontakt med resten av slekta... Hva i svarteste gjør jeg da om kveldene når jeg holder på å gå på veggen pga mangel på prating? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 prøv å få deg ei venninne å skravle med på telefon. Langt prosjekt, men du må begynne. Og du er vel glad for at du er gift men en mann går jeg utfra? Dessuten er min erfa at du kan skravle med endel menn også, selv om du ikke kan skravle med din utvalgte. Det kan bli store doser for dem vettu - de trenger litt fred, og ikke tygge drøv på alt, slik vi kvinner ofte liker 0 Siter
Gjest Prøv Msn Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Flere dolere har lagt ut msnadressene sine her. Legg inn noen av dem og chatt i vei :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.