Gå til innhold

Post-i-butikk og innpakningsstuff

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg skal sende inn laptop'en min til reperasjon, og har fått beskjed om å sende den i Norgespakke. Om jeg stikker ned på en Post-i-butikk med kun laptop'en i hånda, har de da alt av innpakningsgreier jeg trenger for å sende den trygt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få tak i en tykk isoporplate på et byggevarehus og lag en "form" til den som passer til en norgespakke-eske. Eller kjøp en billig aluminiumskoffert og lag form til denne.

Synd du ikke tok vare på den opprinnelige esken, den er viktig i situasjoner som denne.

Gjest Calóni
Skrevet

Få tak i en tykk isoporplate på et byggevarehus og lag en "form" til den som passer til en norgespakke-eske. Eller kjøp en billig aluminiumskoffert og lag form til denne.

Synd du ikke tok vare på den opprinnelige esken, den er viktig i situasjoner som denne.

Jeg glemte å si at jeg har parkert bilen på verksted og sluppet nøklene innenfor døra før jeg fant ut at de har sommerstengt ut uka. Så byggevarebutikk blir ikke aktuelt å komme seg til ;)

Faen, for en crappy uke dette har vært *mumle*

Jeg tok vare på originalemballasjen lenge, men så flytta jeg, og da gadd jeg ikke ta med tomesker :/

Skrevet

Jeg glemte å si at jeg har parkert bilen på verksted og sluppet nøklene innenfor døra før jeg fant ut at de har sommerstengt ut uka. Så byggevarebutikk blir ikke aktuelt å komme seg til ;)

Jeg tok vare på originalemballasjen lenge, men så flytta jeg, og da gadd jeg ikke ta med tomesker :/

Ingen blant familie eller venner som kan kjøre deg?

Skrevet

Den tomesken er verdifull. Det samme er esken til alle, skjøre store og tunge apparater. Det er så behagelige å ha når ting skal flyttes eller sendes. Særlig de nye LCD-skjermene tåler veldig lite. Når du kommer fram til din nye bolig, så kan flere punkter eller striper på skjermen ha blitt hvite og døde. Skjermen er også veldig tynn, ikke som de gamle "bunkersglassa".

Gjest Calóni
Skrevet

Ingen blant familie eller venner som kan kjøre deg?

Det er familien jeg skal besøke. Og som student har jeg stort sett studentvenner, og alle har en lei tendens til å være hos sine foreldre på sommerferie. Ingen har bil uansett. Men jeg finner vel ut av det :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hehe --- enten er du veldig morsom .. eller så er det sant, det med bilverkstedet/nøkkel..

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe --- enten er du veldig morsom .. eller så er det sant, det med bilverkstedet/nøkkel..

Det er sant, dessverre..Den ble satt igjen der på fredag ettermiddag, etter stengetid på verkstedet, men vi la igjen nøkkelen (dytta den under garasjeporten) med beskjed om hva som var galt, og telefonnummer til meg. Men nå skal jeg på ferie, så det er heldigvis ingen krise at de ikke åpner før mandag ;)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det er sant, dessverre..Den ble satt igjen der på fredag ettermiddag, etter stengetid på verkstedet, men vi la igjen nøkkelen (dytta den under garasjeporten) med beskjed om hva som var galt, og telefonnummer til meg. Men nå skal jeg på ferie, så det er heldigvis ingen krise at de ikke åpner før mandag ;)

-god ferie, da!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...