Gå til innhold

Hvite blemmer i munnen... AUUU!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om man kan gjøre ymse gymøvelser hjemme på gulvet uten noen form for oppvarming først? Eksempelvis mageøvelser, lår osv.

Hvis svaret er nei: Hvordan kan man varme opp uten å bruke føttene?

Eh.... når du har blemmer i munnen???????!!!!!!

Skrevet

Vet du om man kan gjøre ymse gymøvelser hjemme på gulvet uten noen form for oppvarming først? Eksempelvis mageøvelser, lår osv.

Hvis svaret er nei: Hvordan kan man varme opp uten å bruke føttene?

Tja. Rygghev, situps etc. Og alle fri-øvelser uten motstand kan man jo gjøre uten oppvarming, så lenge man tar det "pent".

"......................................."

Skrevet

Tja. Rygghev, situps etc. Og alle fri-øvelser uten motstand kan man jo gjøre uten oppvarming, så lenge man tar det "pent".

"......................................."

OK, takk. Og da blir man jo varm i muskulaturen etter hvert, vil jeg tro.

Skrevet

Eh.... når du har blemmer i munnen???????!!!!!!

Hehe, nei helst uten after (shave).

Skrevet

Du mener at den forsvinner i løpet av noen minutter/timer? Ikke faen.

"....................................."

På minsten var det borte i løpet av første natten etter vi smurte på.

Skrevet

På minsten var det borte i løpet av første natten etter vi smurte på.

Høres merkelig ut, iom. at legestanden sier at det ikke finnes noe som effektivt fjerner det. Jeg vil si at ett døgn på å fjerne noe som kan vedvare inntil et par uker er _meget_ effektivt.

Nei, jeg påstår selvfølgelig ikke at det du sier ikke er sant :-)

"......................................"

Skrevet

OK, takk. Og da blir man jo varm i muskulaturen etter hvert, vil jeg tro.

Selv øvelser med belastning, så lenge man gjør sett med mange repetisjoner og medhørende lav belastning, trenger ikke nødvendigvis noen oppvarming på forhånd.

Men det vil jo alltid være formålsmessig å varme opp med ett eller annet som setter igang blodsirkulasjonen ordentlig før man bruker musklene. Både med tanke på utbytte av treningen, og for å lettere unngå skader.

Skrevet

De kalles aphter og er kjempevonde. Zendium eller annen tannpasta uten såpe hjelper mange.

Ellers kan tilskudd av sink hjelpe.

Homeopati har hjulpet endel også.

Gjest -har prøvd
Skrevet

Kjøpes det på helsekostbutikk eller apotek?

Er villig til å prøve alt!

Selges som regel i vanlige dagligvarebutikker også.

Skrevet

Høres merkelig ut, iom. at legestanden sier at det ikke finnes noe som effektivt fjerner det. Jeg vil si at ett døgn på å fjerne noe som kan vedvare inntil et par uker er _meget_ effektivt.

Nei, jeg påstår selvfølgelig ikke at det du sier ikke er sant :-)

:)

Synes selv det er rart at det funker. Svigermor som anbefalte det og jeg pleier å ta det hun sier med en klype salt, hun har det med å overdrive dessverre. Denne gangen hadde hun rett.

Men man må smøre på så fort man kjenner antydning for å få optimal effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...