Gjest Ikke happy i dag nei,,,, Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 det stod en politimann med lasermåler langs motorveien jeg kjørte på i dag, og uheldigvis kjørte jeg litt over 90 i 80 sone. Et lite stykke etter stod en politi med mc som startet opp og kjørte etter annen bil. Det jeg nå lurer på... får jeg bot i posten, eller må en bli stoppet for å få bot. Aldri fått fartsbot, og er utrolig irritert på meg selv akkurat no.... Og ja, hvor mye i bot får jeg for dette hvis jeg får, reel fart når det er trukket fra det som viser på speedometer er vel 87, og politiet har jeg noen km de trekker fra på lasermåler? Noen som vil være så snill å svare...... 0 Siter
Gemini Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Tror det kun er ved fotoboks at du får bot i etterkant. I vanlig kontroll må de stoppe deg, hvis jeg ikke tar helt feil. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 I slike lasermålinger må du vel bli stoppet for å få bot? Det er i allefall min erfaring. :-/ 0 Siter
Gjest dødoverup Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Du slapp unna. Du må bli stoppet for å få bot. 0 Siter
Gjest ebm Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Tror det kun er ved fotoboks at du får bot i etterkant. I vanlig kontroll må de stoppe deg, hvis jeg ikke tar helt feil. Det er helt riktig som Gemini skriver. Du vil garantert ikke få noe forelegg:-) 0 Siter
Gjest Ikke happy i dag nei,,,, men litt lettet nå. :o) Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det er helt riktig som Gemini skriver. Du vil garantert ikke få noe forelegg:-) Jeg håper inderlig det stemmer. Fått en tankevekker i dag ja..... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Har aldri hørt om noen som får bot i etterkant av en manuell kontroll. Tror derfor du kan puste rolig. 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 [quote name=Ikke happy i dag nei,,,, men litt lettet nå. )' timestamp='1154429692' post='3226545] Jeg håper inderlig det stemmer. Fått en tankevekker i dag ja..... Oftest har up en sikkerhetsmargin på ti kilometer i timen. dvs at laser stilles inn på 90 i 80, og at de som kjører over 90 vil bli vinket inn... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Du hadde nok veldig flaks her!! Det var tydeligvis en som kjørte fortere enn deg på omtrent samme tid. Ble du ikke stoppet så får du ikke bot heller. 0 Siter
Gjest radardamen Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Pust ut , du får ikke boten i posten. Da måtte de ha stoppet deg. 0 Siter
EllaJo Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Du kan slappe helt av, de stopper deg i laserkontroller og du får bot på stedet 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Oftest har up en sikkerhetsmargin på ti kilometer i timen. dvs at laser stilles inn på 90 i 80, og at de som kjører over 90 vil bli vinket inn... I tillegg viser de aller fleste speedometer for mye. Mitt ca 10%. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ved laserkntr stopper de deg på stedet/"lengre opp i gata". Så ingen fare. Tydeligvis noen andre som ble tatt. Er kun ved fotoboks at du får bot i posten. ..og dette er jeg 100% sikker på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.