Gjest ebm Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 har vært singel i 5 år. i disse årene fikk jeg masse oppmerksomhet, men er en meget kresen person. finner feil på alle:-( Nå har jeg endelig funnet mannen jeg virkelig har falt for, men får veldig lite oppmerksomhet og kjærlighet fra han. Han jobber stort sett hele tiden. Jeg Må be om at han tar på meg, evt sitte ved siden av meg.Vi er aldri sammen offentlig. Vi har vært sammen i 7 mnd. Jeg har ikke hilst på hans familie eller venner. han har hilst på mine. Hva er dette, og holder han noe skjult?? Han sier at han er veldig glad i meg!? Når jeg foreslår noe er han altid sliten, men han har veldig god tid til venner. Jeg har en datter som han ikke viser så veldig interesse med å bli kjent med.. Han besøker eller overnatter aldri hos meg. han vil bare at vi skal være hos han når jeg har barnefri annenhver helg. Da sitter jeg stort sett og venter på han skal bli ferdig på jobb... ER MEGA LEI? Men skjønner ikke dette? Jeg er jo blitt veldig glad i han. Hva er dett, og hva skal jeg gjøre??? 0 Siter
Gjest neve Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Han høres ikke ut som noe å satse på.. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Kresen? Neppe. Tror sjansen er stor for at du bare blir brukt. Må be at han må ta på deg? Djeeez. 0 Siter
Babette Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det høres definitivt ikke ut som kjærlighet fra hans side. 0 Siter
Gjest ebm Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Det høres definitivt ikke ut som kjærlighet fra hans side. Men hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke å våkne og gå fra han. Til tider er han veldig god og sier at han er glad i meg, og redd for at jeg skal gå fra han. Han er 36 og jeg 34 år. Han har ingen barn. 0 Siter
petter smart Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Du er ikke kresen, du bare lider av et velkjent kvinne-syndrom, du forelsker deg i drittsekker. Han ønsker vel kun sex og kanskje litt selskap av og til. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg synes du sa du var kresen..... Men kjærlighet gjør vel blind, og det har du kanskje blitt... Han viser _usedvanlig_ lite interesse for deg, at jeg lurer på om han egentlig er glad i deg? Og når det er slik etter 7 mnd..... Dette "forholdet" er det bare å glemme. Dropp ham, det er nok det riktigste i det lange løp (selv om det er vondt på kort sikt pga dine følelser for ham). 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Han er sannsynligvis bare ute etter sex. Han er ikke interessert i barna dine, sannsynligvis er han ikke interessert i barn i det hele tatt, og han ønsker ikke et seriøst forhold til en kvinne som har barn. Men du er sikkert grei å ha som knullekompis. Hvis du ikke ønsker en knullekompis, men en kjæreste, synes jeg du heller skal ta en kikk på alle de andre fiskene i havet som tydeligvis liker deg og gir deg mye oppmerksomhet. 0 Siter
Babette Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Men hva skal jeg gjøre? Jeg klarer ikke å våkne og gå fra han. Til tider er han veldig god og sier at han er glad i meg, og redd for at jeg skal gå fra han. Han er 36 og jeg 34 år. Han har ingen barn. Jeg skjønner at du ikke orker tanken på et liv uten ham, men det vil i lengden slite på deg å måtte be om alle kjærtegn. Kanskje er han bare passiv og unnvikende av natur, men jeg tror heller problemet er at han ikke føler like sterkt for deg som du gjør for ham. Spørsmålet er om du kan leve med dette. Faren er jo også stor for at han kan bli forelsket i en annen hvis han ikke er det i deg. Jeg høres kanskje brutal ut nå, men det hender man må gjennom litt smerte for å få det bedre på sikt. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Hm, sa du ikke at du var kresen?? ;-) Tror du får bytte ut han her, finnes mange flotte karer rundt omkring som vil være kjempestolt over å få vise deg fram til venner og familie!! Finn heller en av disse du! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Tja - det virker som om du er like interessant som en helgeavis for han.... 0 Siter
Gjest ebm Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg skjønner at du ikke orker tanken på et liv uten ham, men det vil i lengden slite på deg å måtte be om alle kjærtegn. Kanskje er han bare passiv og unnvikende av natur, men jeg tror heller problemet er at han ikke føler like sterkt for deg som du gjør for ham. Spørsmålet er om du kan leve med dette. Faren er jo også stor for at han kan bli forelsket i en annen hvis han ikke er det i deg. Jeg høres kanskje brutal ut nå, men det hender man må gjennom litt smerte for å få det bedre på sikt. Det høres veldig logisk ut det du skriver Babette. Om jeg klarer å gå fra han er usikkert, men jeg skal ta meg selv i nakken og gå i tenkeboksen.For noe må jeg gjøre. Er veldig klar og sikker på at sånn vil jeg ikke ha det. Det hjelper å få skrevet ting ned og få tilbakemeldinger fra andre. Tusen takk for rådene :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Blir litt irritert når flere sier du ikke høres kresen ut. Men skjønner hva de mener. Du har nok "bare" vært veldig uheldig, når du endelig falt for noen av frierene. Ikke la ham ta din selvtillitt, du er nemlig verdt så mye mye mer. Begynn med en real prat med ham. Funker ikke dette - dump ham. Masse lykke til! :-) 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Først skriver du at du er meget kresen, så sier du at dette er mannen med stor M og så klager du så mye på han? Tror dessverre ikke at han er mannen i ditt liv.. 0 Siter
Gjest ebm Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Blir litt irritert når flere sier du ikke høres kresen ut. Men skjønner hva de mener. Du har nok "bare" vært veldig uheldig, når du endelig falt for noen av frierene. Ikke la ham ta din selvtillitt, du er nemlig verdt så mye mye mer. Begynn med en real prat med ham. Funker ikke dette - dump ham. Masse lykke til! :-) Jeg har prøvd å prate med han og da bare sitter han og himmler med øynene og uffer seg og sier jeg bare må ta han som den han er. Han innrømmer at han ikke er noe romantisk.... Noen ganger blir han kjempe sur når jeg nevner det også.. Men etter som jeg ha skjønt på flere av svarene er det bare en ting å gjøre. Jeg sitter hjemme hos han nå og venter at han skal komme hjem... vet ikke når han kommer alt fra nå til sent i natt.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.