Gjest dusjer mye Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Jeg har fått tilbud fra Hafslund om å binde strømprisen for et år på ca. 60 øre, med alle tillegg blir det det dobbelte, altså ca. 120 øre kwh, ikke sant? Er litt i tvil, synes det høres dyrt ut, og det er i alle fall 20 øre mer enn jeg har betalt hittil. OBOS tilbyr noe annet, "barekraft" til markedspris, som skal bli billigere enn flytende pris fra Hafslund. Men det er noen tillegg der også, jeg må tilstå jeg ikke klarer helt å få oversikten. Imorgen går fristen ut for å binde prisen for ett år. Jeg har dårlig råd og 3 tenåringer som dusjer masse, det hender jeg også får tatt en dusj, dersom det er varmvann igjen, for å si det sånn (ler). Har noen tips om hva jeg bør gjøre? Da jeg ved forrige topp-pris valgte å binde meg for tre år, etter at fastprisene hadde falt til ca. 46 øre kwh, brant jeg meg jo på det, siden markedspris har ligget mye under i disse tre årene. På den annen side måtte jeg ty til sosialhjelp forrige gang prisene nådde toppen. Vi har, med priser på ca. 46 øre, utgifter på 500 kroner måneden i strøm. Jeg regner med andre ord med at dette stiger til omtrent 700-800 kroner dersom jeg binder meg på det jeg tilbys nå. Bør jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.